• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 27.06.14, 22:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike lõi palli Adidase võrku

Jalgpalli MMi Saksamaa ja USA vahelise mängu võitis Saksamaa 1-0. Sama suureks võiduks võib pidada USA rõivatootja Nike’i võitu sakslaste Adidase üle jalgpalli varustuse müügis.
Jalgpall on sisuliselt ainuke koht, kus Nike pole sakslaste firmat ületanud. Nüüd proovib Nike aga jõudude vahekorda muuta.
Neljapäeval avaldatud numbritest selgub, et Nike on kasutanud Jalgpalli MMi strateegilise turunduse seisukohalt väga hästi, vahendab The Time.
Kvartaalsete tulemuste avaldamisel teatas Nike, et 31. mai seisuga on aastane jalgpalliga seotud müük suurenenud 2,4 miljardi dollarini. See on 18 protsenti suurem eelmise aasta tulemustest.
Uued numrbid näitavad, et Nike jaoks on jalgpall muutunud sama tähtsaks kui korvpall. Samuti on Nike jõudnud jalgpalli kategoorias Adidasega peaaegu viiki – Adidase sõnul ulatub nende müük esialgsel hinnangul 2,7 miljardi dollarini. Adidas on ühtlasi ka ametlik FIFA maailmameistrivõistluste sponsor.
Nike jaoks tõi palju edu „risk everything“ (riski kõigega) kampaania, mis levib sotsiaalmeedias nagu kulutuli. Samuti on Nike võtnud eesmärgiks panna nende tooteid kasutama staarid – Kümnest kõige edukamast jalgpallurist kuus kannavad Nike’i rõivaid, kaasa arvatud brasiillaste staar Neymar Jr.
Ka Nike aktsia on edukam olnud. Sel aastal on Nike’i aktsia langenud ligi 4 protsenti, Adidase aktsia aga 19,1 protsenti. Kahe aastaga on Nike tõusnud 52 protsenti ning Adidas 31 protsenti.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 31.07.14, 11:49
Adidas tõmbub Venemaal koomale
Maailma suuruselt teise spordikaupade tootja Adidase aktsia tegi täna viie aasta kõige järsema languse, kui firma vähendas oma tänavust kasumiprognoosi.
Uudised
  • 08.11.13, 14:51
Altraja: pole vaja enam selgitada
Sportlandi rajajad Are Altraja ei soovinud kommenteerida, miks nad otsustasid äripartneriga osta tagasi kaubamärgi Nike maaletooja AS Jalajälg.
Börsiuudised
  • 17.07.14, 13:34
Adidas: Sports Directi poed on meie toodete jaoks räpased
Suurbritannia suurim spordikaupade jaemüüja Sports Direct teatas oma teise kvartali tulemused. Tulemustest selgus, et aastaga on ettevõtte kasum tõusnud 20 protsenti. Tulemus oli saavutatud vaatamata erimeelsustele Adidasega.
Börsiuudised
  • 27.06.14, 11:17
Nike ületas ootusi
Maailma suurima spordikaupade tootja Nike majandusaasta neljanda kvartali tulemus ületas analüütikute ootuseid, vahendab Bloomberg.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele