Jalgpalli MMi Saksamaa ja USA vahelise mängu võitis Saksamaa 1-0. Sama suureks võiduks võib pidada USA rõivatootja Nike’i võitu sakslaste Adidase üle jalgpalli varustuse müügis.
Jalgpall on sisuliselt ainuke koht, kus Nike pole sakslaste firmat ületanud. Nüüd proovib Nike aga jõudude vahekorda muuta.
Neljapäeval avaldatud numbritest selgub, et Nike on kasutanud Jalgpalli MMi strateegilise turunduse seisukohalt väga hästi, vahendab The Time.
Kvartaalsete tulemuste avaldamisel teatas Nike, et 31. mai seisuga on aastane jalgpalliga seotud müük suurenenud 2,4 miljardi dollarini. See on 18 protsenti suurem eelmise aasta tulemustest.
Uued numrbid näitavad, et Nike jaoks on jalgpall muutunud sama tähtsaks kui korvpall. Samuti on Nike jõudnud jalgpalli kategoorias Adidasega peaaegu viiki – Adidase sõnul ulatub nende müük esialgsel hinnangul 2,7 miljardi dollarini. Adidas on ühtlasi ka ametlik FIFA maailmameistrivõistluste sponsor.
Nike jaoks tõi palju edu „risk everything“ (riski kõigega) kampaania, mis levib sotsiaalmeedias nagu kulutuli. Samuti on Nike võtnud eesmärgiks panna nende tooteid kasutama staarid – Kümnest kõige edukamast jalgpallurist kuus kannavad Nike’i rõivaid, kaasa arvatud brasiillaste staar Neymar Jr.
Ka Nike aktsia on edukam olnud. Sel aastal on Nike’i aktsia langenud ligi 4 protsenti, Adidase aktsia aga 19,1 protsenti. Kahe aastaga on Nike tõusnud 52 protsenti ning Adidas 31 protsenti.
Seotud lood
Maailma suuruselt teise spordikaupade tootja Adidase aktsia tegi täna viie aasta kõige järsema languse, kui firma vähendas oma tänavust kasumiprognoosi.
Sportlandi rajajad Are Altraja ei soovinud kommenteerida, miks nad otsustasid äripartneriga osta tagasi kaubamärgi Nike maaletooja AS Jalajälg.
Suurbritannia suurim spordikaupade jaemüüja Sports Direct teatas oma teise kvartali tulemused. Tulemustest selgus, et aastaga on ettevõtte kasum tõusnud 20 protsenti. Tulemus oli saavutatud vaatamata erimeelsustele Adidasega.
Maailma suurima spordikaupade tootja Nike majandusaasta neljanda kvartali tulemus ületas analüütikute ootuseid, vahendab Bloomberg.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.