Jaanuaris-veebruaris veeti Eesti Raudtee infrastruktuuril kaupu viiendiku võrra vähem kui aasta varem samal ajal.
Aasta esimese kahe kuuga moodustas veomaht Eesti Raudtee infrastruktuuril kokku 4,16 miljonit tonni, millest veebruaris veeti 1,88 miljonit tonni kaupa. Võrreldes mullusega langes vedude maht veebruaris 20,3% ning kahe kuu arvestuses kokku veeti 19,7% vähem kaupa.
Veebruari veomahtu mõjutas eelkõige nafta ja naftasaaduste vedu, mida liikus taristul 1,13 miljonit tonni ehk ligi 34% vähem kui eelmisel aastal, teatas ettevõte.
Kahe kuuga on naftasaadusi veetud 2,56 miljonit tonni ehk 28,7% vähem. Põlevkivi veod on langenud 20,5%, moodustades kokku 0,56 miljonit tonni. Väetisi veeti kokku 0,51 miljonit tonni ning siin mahud suurenesid 24%. Suurenes ka keemiakaupade vedu, mida liikus 0,18 miljonit tonni ehk 20% enam.
Transiitvedudes liikus mulluse nelja miljoni tonni asemel 3,17 miljonit tonni ehk 21,2% vähem kaupu. Kohalike vedude maht 0,64 miljonit tonni jäi eelmisele aastale alla 20,2%. Eksport-importveod olid mullusega samal tasemel ja kokku veeti 0,36 miljonit tonni.
Konteinerite vedu kasvas võrreldes mullusega 21% ja oli kokku 11 777 TEUd (20jalase konteineri tingühik).
Veoettevõte EVR Cargo mahuks oli kahe kuu lõikes 3 miljonit tonni, langedes eelmise aastaga võrreldes 12,7%. E.R.S. vedas Eesti Raudtee taristul 1,16 miljonit tonni kaupu ning mahud langesid 33,3%.
Seotud lood
"Transiit ei ole olnud kunagi mingi kullasoon ühiskonnale tervikuna, küll aga kitsale killule, aga selle nimel ei pea kogu ühiskond liiga palju vaeva nägema," ütles rahandusminister Jürgen Ligi.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.