Saksa meedia teatel võib Volkswageni nõukogu anda suvel nõusoleku uue odavautode brändi sünniks, kus hind jääb 6000 euro kanti.
Pika viivituse põhjuseks on olnud küsimus, kuidas siduda Volkswageni autodele omased standardid odavautodelt oodatava madala hinnaga. Hetkel on siiski juba jõutud tasemele, kus projekt on sobiv edastamiseks Volkswageni nõukogule, vahendab
auto24.ee väljaannet Autocar.
Juhul, kui nõukogu annab oma õnnistuse, võiks esimene odavauto olla valmis klientide vastuvõtuks kas 2016. või 2017. aastal.
Esimese odavauto hind peaks jääma 6000 euro piiresse ning selle peamise sihtturuna nähakse Hiinat. Sobivad turud on ka India, Ladina-Ameerika, Ida-Euroopa, Baltimaad ja Aafrika.
Praegu pole veel ka selge, millist nime need autod kandma hakkavad. Volkswageni kontsernil on varasemast varuks sellised kaubamärgid nagu DKW, NSU ja Wanderer.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Euroopa suurima autotootja Volkswageni esimese kvartali tegevuskasum kasvas 22 protsenti ja seda tänu Porsche ja Audi rekordmüügile.
Volkswagen on alustanud arenevatele turgudele mõeldud odavauto väljatöötamist.
Volkswageni juht Martin Winterkorn kinnitas, et ettevõte alustab 2015. aastal uue odavauto tootmist, kuid seda hakatakse esialgu müüma vaid Hiinas.
Saksa autotootja Volkswagen plaanib luua uue brändi odavautode jaoks, maksma hakkavad selle alt müüdavad sõidukid 5000 kuni 7000 eurot.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.