Eesti automüük kasvas esimeses kvartalis 1,9 protsenti, kokku registreeriti 5522 uut sõiduautot, mis tähendab Balti riikidest suurimat müügimahtu, kuid väikseimat kasvu, selgus AV Automotive Research / Auto Tyrimai analüüsist.
Balti riikide automüük kasvas esimeses kvartalis 12,9 protsenti, kokku registreeriti 12 822 sõidukit. Leedu, kus registreeriti 3849 sõidukit ehk 22,2% enam kui mullu, säilitas teise koha. Läti automüügiturg on kõige väiksem, kuid esimeses kvartalis kõige kiirema kasvuga - 23,9%, registreeriti 3451 uut sõiduautot. Eestis oli müügi kasv väikseim - 1,9% -, kuid müügi mahult (5522 sõidukit) oleme kindel liider.
Eesti turuosa Balti riikide uute autode müügis on 43,1%, Lätil ja Leedul vastavalt 26,9% ja 30%. Tuhande elaniku kohta on Eestis 4,21 sõidukit, Lätis 1,72 ja Leedus 1,31.
Esimeses kvartalis registreeriti Balti riikides 10 951 sõiduautot (+11,7%) ja 1871 tarbesõidukit (+20,6%). Edukaimad automargid olid Toyota (1670 autot), Volkswagen (1495 autot), Škoda (1045 autot), Renault (8651 autot) ja Fiat (770 autot). Populaarseimad mudelid olid Škoda Octavia (463), Fiat 500 (421), Toyota RAV4 (416), Nissan Qashqai (370).
AV Automotive Research / Auto Tyrimai analüüs põhineb Leedu Regitra, Läti CSDD ja Eesti maanteeameti andmetel.
Seotud lood
Euroopas kasvas automüük märtsis võrreldes eelmise aasta sama kuuga Brüsseli autotootjate liidu (ACEA) andmeil 10%.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.