• OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,05
  • OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,47%5 955,25
  • DOW 300,37%43 621,16
  • Nasdaq −1,35%19 026,39
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,05
  • 11.04.14, 12:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundaja: Facebook võib ettevõttele olla hea investeering

Sotsiaalmeediaturunduse agentuuri GOAL loovjuht ja asutaja Marko Saue ütles Pärnu finantskonverentsil, et kui Facebooki targalt kasutada, võib see ettevõttele kulu asemel olla hea investeering.
„Facebooki ei maksaks investeeringute puhul arvestamata jätta. Kanali potentsiaal jõuda sihtgrupini on väga suur,” ütles Saue, kelle sõnul võimaldab Facebook väikse eelarvega jõuda kõige paremini sihtgrupini.
Facebooki puhul on tasuta lehe loomine ja sõprade fänniks kutsumine. Tasulised on reklaamid, kampaaniate korraldamine, agentuuridele rakenduste ja kujunduste eest maksmine, kvaliteetsema sisu loomine ning auhinnad.
Saue sõnul on Facebookis ühe fänni saamise hind 0,5-1 eurot. Kui ettevõttel on näiteks 50 000 fänni, on ettevõte investeerinud mitukümmend tuhat eurot.
Viimased uuringud näitavad, et kui ettevõte postitab midagi, jõuab see ainult 6%ni fännidest. Näiteks 10 000 fännist näeb postitust ainult 600. Selleks, et jõuda rohkemate fännideni, tulekski Saue sõnul rohkem investeerida. „Tasub investeerida kvaliteetse sisu tootmisse ja meelitada juurde sihtrühm, kellel on toote või teenuse vastu ka kindel huvi,” ütles ta. „Oluline on enne kampaaniat teada eesmärki, kelleni jõuda tahetakse. Facebookis on väga kerge raha põletada ja saada tulemusi, mis ei vasta ootustele.”
 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele