Sotsiaalmeediaturunduse agentuuri GOAL loovjuht ja asutaja Marko Saue ütles Pärnu finantskonverentsil, et kui Facebooki targalt kasutada, võib see ettevõttele kulu asemel olla hea investeering.
„Facebooki ei maksaks investeeringute puhul arvestamata jätta. Kanali potentsiaal jõuda sihtgrupini on väga suur,” ütles Saue, kelle sõnul võimaldab Facebook väikse eelarvega jõuda kõige paremini sihtgrupini.
Facebooki puhul on tasuta lehe loomine ja sõprade fänniks kutsumine. Tasulised on reklaamid, kampaaniate korraldamine, agentuuridele rakenduste ja kujunduste eest maksmine, kvaliteetsema sisu loomine ning auhinnad.
Saue sõnul on Facebookis ühe fänni saamise hind 0,5-1 eurot. Kui ettevõttel on näiteks 50 000 fänni, on ettevõte investeerinud mitukümmend tuhat eurot.
Viimased uuringud näitavad, et kui ettevõte postitab midagi, jõuab see ainult 6%ni fännidest. Näiteks 10 000 fännist näeb postitust ainult 600. Selleks, et jõuda rohkemate fännideni, tulekski Saue sõnul rohkem investeerida. „Tasub investeerida kvaliteetse sisu tootmisse ja meelitada juurde sihtrühm, kellel on toote või teenuse vastu ka kindel huvi,” ütles ta. „Oluline on enne kampaaniat teada eesmärki, kelleni jõuda tahetakse. Facebookis on väga kerge raha põletada ja saada tulemusi, mis ei vasta ootustele.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!