• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,02%5 771,03
  • DOW 300,89%42 166,31
  • Nasdaq 1,26%18 408,79
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,89
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,02%5 771,03
  • DOW 300,89%42 166,31
  • Nasdaq 1,26%18 408,79
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,89
  • 29.04.14, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomlaste Jolla laienes Eestisse

Nokia endiste töötajate loodud Jolla alustas oma seni ainsa mudeli müümist Elisa esinduste kaudu, tuues siinsele turule ka operatsioonisüsteemi Sailfish.
Jolla kaasasutaja Marc Dilloni sõnul loodab ettevõte uue telefoni ja operatsioonisüsteemiga murda seniste turuvalitsejate talasid, pakkudes mõningaid erinevusi vastavalt muutuvale kasutajaskonnale.
Dilloni sõnul uurivad nuti­telefonide omanikud oma seadmeid päeva jooksul nii tihti, et Jolla lisas võimaluse jälgida sama ajal kuni üheksast rakendust korraga. Kaasasutaja teatel on selline meetod efektiivseim aja kasutamise vorm.
Elisa Eesti juhile Sami Seppänenile meeldib, et Jolla on ehitanud saja inimesega telefoni, mida pole suutnud konkurendid sadu kordi suurema töötajaskonnaga. “Jolla on kõige avatum ja lubab kasutajal otsustada, milline välja näha, millises asendis ja järjekorras on ekraanil nähtu jne,” ütles Seppänen.
Dilloni sõnul on Jolla pannud palju jõudu aku arendamisse, kuid jääb praegu selgelt konkurentidele alla. Ta tunnistab, et kuigi tehniliste omaduste järgi pole Jolla kõige atraktiivsem, siis telefoni eelistavad potentsiaalsed kliendid kasutajasõbralikkuse tõttu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele