Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
A. Le Coqi müük tegi kerge languse
Olvi gruppi kuuluva A. Le Coqi müük langes esimeses kvartalis võrreldes möödunud aastaga 0,8 miljonit liitrit või 2,9 protsenti 25,1 miljoni liitrini. Langus tuli mahlade ja siidrite arvelt.
Vaatamata müügi langusele püsis A. Le Coqi esimese kvartali käive eelmise aasta esimese kvartali tasemel. Karastusjookide tootja esimese kvartali käive oli 15,8 miljonit eurot, eelmine aasta samal ajal oli käive 15,9 miljonit eurot.
Esimese kvartali tegevuskasum püsis samuti eelmise aasta tasemel. Ettevõtte tegevuskasum oli 2,2 miljonit eurot, eelmisel aastal oli tegevuskasum 2,1 miljonit eurot.
Olvi teatel on A. Le Coqi positsioon Eesti karastusjookide turul tugev ning ettevõte on liider longdrinkide ja mahlade segmendis. Õllede ja siidrite segmendis konkureeritakse liidripositsiooni pärast ning karastusjookide segmendis ollakse kindel teine. Mineraalvee segmendis hoiab A. Le Coq turul kolmandat kohta.
A. Le Coq katkestas märtsi keskel alanud laulukooridele ja tantsukollektiividele suunatud toetuskampaania seoses ettevõtmisele osaks saanud avaliku kriitikaga.
A. Le Coq tegi eelmisel aastal Eestis aegade suurima müügitulemuse – kaubaks läks üle 115 miljoni liitri jooke. Suurima kasvu tegi ettevõtte müügis vesi.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.