A. Le Coq tegi eelmisel aastal Eestis aegade suurima müügitulemuse – kaubaks läks üle 115 miljoni liitri jooke. Suurima kasvu tegi ettevõtte müügis vesi.
Omatoodete eksport suurenes 12%, teatas A. Le Coq.
Ettevõtte juht Tarmo Noop tõi hea müügitulemuse põhjusena välja sooja suve ning suurenenud müügi laevadele ja sadamates. Teise olulise tegurina nimetas Noop travel-trade’i 15protsendilist müügikasvu, millest enamiku moodustab õlle müük.
A. Le Coqi grupiväline eksport kasvas möödunud aastal 12%, milles oli osa ka möödunud aastal Armeenia ja Ungariga sõlmitud lepingutel. “Eelmisel aastal vähenesid allhanked tütarettevõtetele, kuid selle eest suurenes omatoodete eksport välisturgudele, kuhu müüme peamiselt siidrit ja lahjasid kokteilijooke,” märkis Noop. Tartu joogitootja suuremateks eksporditurgudeks on Taani, Ungari, Tšehhi, Ukraina, Kreeka ja Aserbaidžaan.
Seotud lood
Tänavusuvisel laulu- ja tantsupeol on kolm suurtoetajat, kes panustavad vähemalt 50 000 eurot, saades vastu eksklusiivsed reklaami- ja kauplemistingimused.
Olvi gruppi kuuluva A. Le Coqi müük langes esimeses kvartalis võrreldes möödunud aastaga 0,8 miljonit liitrit või 2,9 protsenti 25,1 miljoni liitrini. Langus tuli mahlade ja siidrite arvelt.
Joogikontserni Olvi kuuluv A.Le Coq teenis eelmisel aastal 16 miljoni euro suuruse tegevuskasumi, mis on 23% rohkem kui 2012. aastal. Neljanda kvartali tegevuskasum oli 2,4 miljonit eurot.
Joogitootjad, eriti alkoholitootjad on uuendusmeelsed ja investeerivad ettevõttesse julgelt, kuigi investeeringud pole just väikesed, märkis ASi Linda Nektar juht Kadri Rauba.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.