Aprillis kasvas aastaga Tallinki kolmel liinil reisijate vedu vähemalt 10%, teatas ettevõte börsile.
Eesti-Rootsi liinil veeti aprillis 30,5% mullusest enam reisijaid, kokku 82 410. Soome-Rootsi liinil kasvas reisijate vedu 21,7%, 232 392-le. Läti-Rootsi liinil veeti 18,6% rohkem reisijaid, kokku 59 430. Ainsana tegi vähikäiku Eesti-Soome liin, kus reisijate vedu vähenes 3%, 335 699-le. Kokkuvõttes kasvas reisijate vedu 9,1%, 709 931-le.
Kaubavedu kahanes 2,2%. Ainsana kasvas kaubavedu Eesti-Rootsi liinil (12,3%). Läti-Rootis liinil kukkus kaubavedu 17,9%, Soome-Rootsi liinil 7,6% ja Eesti-Soome liinil 0,8%.
Sõiduautode vedu kasvas 1,1%, 79 932-le. Eesti-Rootsi liinil veeti 27,2% rohkem sõiduautosid ja Soome-Rootsi liinil oli kasv 25,3%. Läti-Rootis liinil veeti üheksa sõidukit rohkem, mis tegi kasvuks 0,1%. Suurimal Eesti-Soome liinil vähenes vedu 4,5%.
Eesti-Soome liinile avaldas mõju see, et M/L Star ei opereerinud 11 päeva autoteki remonttööde tõttu, liinil asendasid teda osaliselt kruiisilaevad M/L Victoria I ja M/L Baltic Queen. Läti-Rootsi liinil ei sõitnud 8 päeva korraliste hooldustööde tõttu Kruiisilaev M/L Isabelle.
Seotud lood
Tallinki maikuine reisijatevedu kahanes aastaga 4,6%, 756 101 reisijani, teatas ettevõte börsile.
Võrdlusuuringute instituudi EPSI Rating teostatud uuringu kohaselt on Soome laevareisijad enim rahul Eckerö ja Viking Line'i teenusega, Tallinki tulemus jäi alla valdkonna keskmise.
Tallink teenis esimese kvartali hooldustööde ja madalhooajal 23,4 miljoni euro suuruse puhaskahjumi, mis on laevakompaniile börsil oleku ajal suurim.
LHV Panga analüütik Joonas Joost ütles täna avaldatud Tallinki kvartali rekordkahjumi kohta, et tegu oli hooldustööde hooajaga ning sellega seoses kahjum võimendus.
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?