Maailma suuruselt teine spordikaupade tootja Adidas teatas I kvartali kasumist, mis pani analüütikud pead vangutama.
Tulemustele avaldasid negatiivset mõju golfitoodete äri TaylorMade vähenenud käive ning tugev euro, vahendab Bloomberg.
Puhaskasum kukkus aastaga 34%, 204 miljonile eurole, võrreldes analüütikute oodatud 218,8 mln euroga. Käive vähenes 6%, 3,53 miljardile eurole.
Käive vähenes pea kõigis üksustes, kuna tarbijad hoiavad enne jalgpalli MMi kulutusi tagasi. Golfiüksuse käive kukkus 38%, kuna tehti suuri allahindlusi.
„35% aktsia kohta kasumi kukkumine kvartalis, kus oleks pidanud kasvõi veidi saama kasu tulevast jalgpalli MMist, valmistas pettumuse,“ ütes Deutsche Banki analüütik Michael Kuhn.
Adidas kinnitas taas tänavuse käibe- ja kasumieesmärgi. Märtsis teatas ettevõte, et aasta kasumieesmärk on 830 kuni 930 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!