Suurbritannia suurim spordikaupade jaemüüja Sports Direct teatas oma teise kvartali tulemused. Tulemustest selgus, et aastaga on ettevõtte kasum tõusnud 20 protsenti. Tulemus oli saavutatud vaatamata erimeelsustele Adidasega.
Adidas on keeldunud jäemüüjale pakkumast jalgpalli MMi meeskondade särke ja putsasid. Adidas ei ole rahul, kuidas Sports Direct nende tooteid eksponeerib ning ütleb, et poed on räpased ja segamini.
Siiski teatas täna ettevõtte tegevjuht Dave Forsey, et viimased kõnelused Adidasega on olnud produktiivsed.
„Dialoog Adidasega on olnud paljulubav,“ ütles Forsey. „Nad hakkavad aru saama, milliseid jõupingutusi me teeme, et poodide seisukorda parandada,“ viidates uuele kauplusele Londonis Oxfordi tänaval.
See nägelemine on üks paljudest vahejuhtumitest, mis sel aastal Sports Directiga seoses olnud. Peamiselt on furoori tekitanud ettevõtte boheemlasest asutaja Mike Ashley.
Sports Directi terve aasta kasum eelmise aasta kevadest oli aga enne maksude tasumist 249,3 miljonit naela (315 mln eurot). Käive tõusis aastaga 24 protsenti ning oli 2,7 miljardit naela (3,4 mld eurot).
Mullu mais omandas Londoni börsifirma Sports Direct International 60% osaluse Eesti spordikaupade jaemüügi liidris Sportland.
Seotud lood
Maailma suuruselt teine spordikaupade tootja Adidas teatas I kvartali kasumist, mis pani analüütikud pead vangutama.
Sel reedel avab Adidas Tallinnas Rocca al Mare keskuses taas oma firmakaupluse Eestis.
Maailma suuruselt teise spordikaupade tootja Adidase aktsia tegi täna viie aasta kõige järsema languse, kui firma vähendas oma tänavust kasumiprognoosi.
Nike teatas, et ei uuenda oma järgmisel hooajal lõppevat 13-aastast lepingut sponsoreerimaks Suurbritannia jalgpallihiidu Manchester Unitedit, märkides, et meeskond küsib liiga palju raha.
Cantilloni efekt kirjeldab hästi seda, kuidas praegused rahapoliitikad teevad rikkaid rikkamaks ja vaeseid vaesemaks, suurendades selle kaudu ebavõrdsust.