Estonian Airi juhatuse uue liikme ja kommertsjuhina asus täna tööle 14 aastat telekomiäris tegutsenud Indrek Randveer, kes lubas esimese asjana panustada Estonian Airi e-suundade arendamisse.
Järgneb intervjuu Estonian Airi uue juhatuse liikme ja kommertsjuhi Indrek Randveeriga.
Miks te telekomisektori lennunduse vastu vahetasite?Telekom on väga huvitav ala, nagu ka lennundus. Olen telekomiäris töötanud 14 aastat ja kuna ka seal on käimas muudatused, siis leidsin, et on õige aeg võtta vastu uus väljakutse. Kuna olin varem Estonian Airi peale ka mõelnud ja kui nõukogu mulle ettepaneku tegi, siis kaalusin ja otsustasin, et lennundus on väga põnev väljakutse. Mul on võimalus arendada rahvuslikku lennufirmat ja muuta see veel jätkusuutlikumaks.
Kaua te nõukogu pakkumist kaalusite ja miks otsustasite selle vastu võtta?Kaua püüdsin endale taustsüsteemi selgeks teha, seda, millise ettevõttega on tegemist. Näeme ja teame Estonian Airi kohta peamiselt ajakirjandusest, valdavalt kliendi ja kasutajana. Tundsin, et siin on ainest, millega toimetada. Kuna mul usku ja tahet on ja nägin asju, mis mu silma särama panevad ja mida arendada tahan, siis oligi otsus kindel.
Millised on Teie esimesed plaanid?Esimesed plaanid on kliendi lojaalsus- ja ärikliendisuhetega, kus on pehmelt öeldes kindlasti arenguruumi. Olles rääkinud inimestega ja saanud teada, mis on ootused, tuleks rohkem energiat suunata ka e-kaubandusse ja e-suunale.
Mis annab teile kindluse minna lennundusse ilma lennufirmakogemuseta?Kindlasti tuleb kogemus omandada koha peal, rääkides ettevõttes töötavate inimestega. Ärivaldkonna juhtimises on aga igal pool üldprintsiibid samad. Kindluse andis tunne, et nägin sädet ja usku. Ja kui leiad sädeme ja usu, siis tuleb ka tulemus parem.
Mille poolest telekom ja lennundus sarnanevad?Mõlemad on klienditeenindusettevõtted. Naljaga pooleks tegeleb üks õhu müümise ja teine õhku piletite müümisega. Mõlemad töötavad kliendi vajaduste nimel. Et olla jätkusuutlik, tuleb koos äritulemusega ka kõik muu balansis hoida. Eks minu ülesanne ongi leida selleks erinevaid võimalusi. Need ei pea väljenduma piletite hinnatõusus, vaid erinevate teenuste juurdemüügis, koos partneritega nii Eestist kui maailmast. Oleme regionaalne lennundusettevõte, oleme selle strateegia valinud. Tahame pakkuda Eesti inimestele mõistlikul ajal välja- ja tagasilende. Et lennud väljuks ja tuleks õigel ajal. Need on meie tugevused.
Milline on Estonian Airi tulevik?Usun, et Estonian Air on juba lähitulevikus paindlik, regionaalne lennufirma, mis tutvustab Eestit välismaalastele ja lennutab Eesti inimesi olulistel äri- ja puhkusesuundadel.
Seotud lood
Estonian Air sai ametliku kinnituse Kanada kohtult, et lennukitootja Bombardier tühistab Eesti lennufirma vastu 18 miljoni euro suuruse nõude, kirjutas Ärileht.
Estonian Airi nõukogu nimetas tänasest ettevõtte juhatuse liikmeks pikaajalise müügi- ja juhtimiskogemusega Indrek Randveeri, kellest saab lennufirma kommertsjuht.
Majandus- ja taristuminister Urve Palo ütles intervjuus Delovõje Vedomostile, et Eesti jaoks on väga oluline Estonian Airi tegevuse jätkumine.
Aprillis lendas Estonian Airiga 44 080 reisijat, mida on 8% rohkem kui tänavu märtsis ja 5% vähem kui mullu aprillis.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?