• OMX Baltic−2,02%296,06
  • OMX Riga−0,85%862,47
  • OMX Tallinn−1,5%1 910,81
  • OMX Vilnius−2,31%1 124,04
  • S&P 500−0,23%5 062,25
  • DOW 30−0,91%37 965,6
  • Nasdaq 0,1%15 603,26
  • FTSE 100−4,38%7 702,08
  • Nikkei 2255,55%32 864,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,45
  • OMX Baltic−2,02%296,06
  • OMX Riga−0,85%862,47
  • OMX Tallinn−1,5%1 910,81
  • OMX Vilnius−2,31%1 124,04
  • S&P 500−0,23%5 062,25
  • DOW 30−0,91%37 965,6
  • Nasdaq 0,1%15 603,26
  • FTSE 100−4,38%7 702,08
  • Nikkei 2255,55%32 864,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,45
  • 08.07.14, 09:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksamaa hakkab teetolli kasseerima

2016. aastast hakkab Saksamaa välismaal registreeritud sõidukitelt Saksamaa teede kasutamise eest tolli nõudma.
Plaan on valmis ja avalikustati esmaspäeval. Aknakleebise hind on keskmiselt 88 eurot aastas, mis Saksa autojuhtidele maksusoodustustega korvatakse, kirjutas Wall Street Journal.
Euroopa Komisjon ja Saksamaa naaberriigid on hoiatanud, et taoline süsteem võib tähendada ELi ühisturul lubamatut diskrimineerimist.
Saksamaa valitsus ootab tolli kehtestamisest aastas maksutulu 625 miljonit eurot, millest on kavas rahastada teede ja sildade remonti.
IMFi hinnangul on Saksamaa infrastruktuuri investeeringute vajadus aastas 14 miljardit eurot.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele