2016. aastast hakkab Saksamaa välismaal registreeritud sõidukitelt Saksamaa teede kasutamise eest tolli nõudma.
Plaan on valmis ja avalikustati esmaspäeval. Aknakleebise hind on keskmiselt 88 eurot aastas, mis Saksa autojuhtidele maksusoodustustega korvatakse, kirjutas Wall Street Journal.
Euroopa Komisjon ja Saksamaa naaberriigid on hoiatanud, et taoline süsteem võib tähendada ELi ühisturul lubamatut diskrimineerimist.
Saksamaa valitsus ootab tolli kehtestamisest aastas maksutulu 625 miljonit eurot, millest on kavas rahastada teede ja sildade remonti.
IMFi hinnangul on Saksamaa infrastruktuuri investeeringute vajadus aastas 14 miljardit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Angela Merkel jätkab Saksamaal täna toimuvate valimiste järel kolmandat ametiaega kantslerina, tuleb tal oluliselt suurendada infrastruktuuri investeeringuid, et halvas seisukorras teed ja sillad majandusele piduriks ei saaks, hoiatab Saksamaa Majandusuuringute Instituut (DIW).
Rahvusvaheline Valuutafond märgib värskes ülevaates Saksamaa majandusest, et riik võiks ja peaks infrastruktuuri investeerima kümme korda rohkem.
Varahaldur ja majandusekspert Peeter Koppel leiab, et praegune majanduskeskkond on suhteliselt kesine, kuid me pole selles lõpuni ise süüdi.