Hiina eesmärgiks on tõsta elektriautode osakaalu valitsuse ametisõidukite hulgas 2016. aastaks 30 protsendini. Sellega loodab valitsus vähendada saastet ning energia kasutamist.
Esimesena hakkavad elektriautosid kasutama keskvalitsuse ministeeriumid ning ametkonnad. Protsenti plaanitakse pärast eesmärkide täitumist 2016. aastal veelgi tõsta, selgub valitsuse raportist.
Hiina toetab riiklikult üha rohkem elektriautode ostu, kuna elanikkonna seas on nõudlus väike. Elektriautode hind, mugavus ja töökindlus panevad hiinlasi ostma pigem sisepõlemismootoriga autosid.
Valitsus peab elektriautode suurendamist strateegiliseks sammuks, et vähendada energiasõltuvust, piirata sudu ja saada sektoris turuliidriks.
„See on kiiduväärt püüdlus,“ ütles Bloombergile Barclay panga analüütik Yang Song. Tema moodustavad valitsuse ostud vaid 10 protsendi kogu sõidukite nõudlusest. Seega on sellise poliitika puhul riigiostude peale lootmine suur väljakutse."
Elektriautode tootja BYD Co. Tõusis keskpäevaks uudiste peale 3,6 protsenti.
Seotud lood
Hiina võlg on paisunud 250 protsendini riigi SKTst ja see võib valmistada Pekingile raskusi tasakaalustamaks majanduskasvu.
Vastuseks Hiina väitele nagu kujutaks iPhone ohtu Hiina riigi julgeolekule, teatas Apple, et see väide on alusetu.
BRICS riigid ehk Venemaa, Hiina, India, Brasiilia ja Lõuna-Aafrika Vabariik otsustasid luua alternatiivi nii Maailmapangale kui ka Rahvusvahelisele Valuutafondile.
Hiina riigimeedia teatas täna, et Apple’i iPhone on ohuks riigi julgeolekule, kuna nutitelefon suudab nende kasutajate asukohta ja sealviibimise aja kindlaks määrata.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.