Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vene viina õitseaeg läbi
Venemaa viina õitseaeg võib olla läbi – vähemalt USAs, kus venelaste viina tarbimine langes 2013. aastal märgatavalt ning püsib langustrendis.
USA Destilleeritud Alkoholi Nõukogu andmetel langes viina import Venemaalt USAsse 2013. aastal lausa 70 protsenti. Samuti pole USA 10 suurima viinamüüja hulgas ühtegi venelaste ettevõtet, vahendab MarketWatch.
„Ameeriklastele see erilist mõju ei avalda, sest neil endil on piisavalt brände, mida tarbida,“ ütles raamatu „Viin“ autor Victorino Matus.
Viinamüügi esiviisikus on USAs Smirnoff DEO (toodetakse erinevates riikides, kuid mitte Venemaal), Absolut (Rootsi), Svedka STZ (Rootsi), Grey Goose (Prantsusmaa) ja Skyy (USA).
Venelaste populaarseim bränd USAs on Stolitšnaja Premium, mida tegelikult toodetakse hoopis Lätis.
Täna tutvustatud konjunktuuriinstituudi uuring alkoholi tarbimisest 2014. aastal näitas, et kuigi alkoholi tarbitakse sama palju kui varem, on salaalkoholi turg vähenenud.
Saku Õlletehase juht Margus Kastein peab riigikogu rahanduskomisjoni kange alkoholi tarbimise soodustamist vastutustundetuks, rumalaks ja lühinägelikuks.
Saksamaa aktsiaindeks DAX kukkus täna 9030,72 punktile, mis on 20.juuni kõrgpunktist 10,15% madalam. Analüütikud süüdistavad selles Ukraina halvenenud olukorda ning Saksamaa nõrkasid majandustulemusi.
Eile otsustas riigikogu sotsiaaldemokraatide ettepanekul panna hääletusele õlleaktsiisi tõstmine seni plaanitud 5% asemel 20%. Õlletootjad A. Le Coq ja Saku Õlletehas on hämmingus.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.