• OMX Baltic−2,02%296,06
  • OMX Riga−0,85%862,47
  • OMX Tallinn−1,5%1 910,81
  • OMX Vilnius−2,31%1 124,04
  • S&P 500−0,23%5 062,25
  • DOW 30−0,91%37 965,6
  • Nasdaq 0,1%15 603,26
  • FTSE 100−4,38%7 702,08
  • Nikkei 2255,55%32 864,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,45
  • OMX Baltic−2,02%296,06
  • OMX Riga−0,85%862,47
  • OMX Tallinn−1,5%1 910,81
  • OMX Vilnius−2,31%1 124,04
  • S&P 500−0,23%5 062,25
  • DOW 30−0,91%37 965,6
  • Nasdaq 0,1%15 603,26
  • FTSE 100−4,38%7 702,08
  • Nikkei 2255,55%32 864,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,45
  • 11.08.14, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene viina õitseaeg läbi

Venemaa viina õitseaeg võib olla läbi – vähemalt USAs, kus venelaste viina tarbimine langes 2013. aastal märgatavalt ning püsib langustrendis.
USA Destilleeritud Alkoholi Nõukogu andmetel langes viina import Venemaalt USAsse 2013. aastal lausa 70 protsenti. Samuti pole USA 10 suurima viinamüüja hulgas ühtegi venelaste ettevõtet, vahendab MarketWatch.
„Ameeriklastele see erilist mõju ei avalda, sest neil endil on piisavalt brände, mida tarbida,“ ütles raamatu „Viin“ autor Victorino Matus.
Viinamüügi esiviisikus on USAs Smirnoff DEO (toodetakse erinevates riikides, kuid mitte Venemaal), Absolut (Rootsi), Svedka STZ (Rootsi), Grey Goose (Prantsusmaa) ja Skyy (USA).
Venelaste populaarseim bränd USAs on Stolitšnaja Premium, mida tegelikult toodetakse hoopis Lätis.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele