Microsoft avalikustas uue 19 eurot maksva Nokia odavtelefoni, millega sihitakse kiiresti kasvavaid arenevaid turge.
Microsoft loodab telefoni hakata tarnima juba selles kvartalis, kuid esialgu ainult sellistesse riikidesse nagu India, Hiina ja Nigeeria. „Hinnanguliselt on maailmas vähemalt 1 miljard inimest, kellel ei ole mobiiltelefoni,” vahendas Reuters Microsofti telefoniüksuse asepresidendi Jo Harlow sõnu.
Uus odavtelefon Nokia 130 võimaldab mängida muusikat ja videoid ning sellel on sisseehitatud taskulamp. Telefonil on 1,8 tolline ekraan, USB laadimine ning seda saab kasutada kas ühe või kahe SIM kaardiga. Aku kestab kuni 36 päeva ning telefonil on ka Bluetooth. Internetivõimalus puudub.
Uuringufirma IHS prognoosib, et odavtelefonide tarned kasvavad aastaks 2018 kuni 1,1 miljardini, kasvades iga-aastaselt 19,1 protsenti. Uuringufirma analüütikute arvates saab Microsofti uus telefon olema edukas, kuna odavtelefonide turul on konkurents väike.
„Praegu on mõningaid nutitelefone, mis maksavad alla 30 dollari, kuid need on väga aeglased, puutetundlik ekraan pole eriti reageeriv ning nende telefonide võimekus enamus rakendusi kasutada on väga piiratud,” ütles IHS’i mobiilianalüütik Daniel Gleeson.
Microsoftile pole see esimene kord, kui avalikustatakse Nokia odavtelefon. Juunis avalikustas Microsoft Nokia X2 nutitelefoni, mille hinnaks oli 99 eurot.
Eelmisel aastal oli Nokia turuosa odavtelefonide seas 25,2 protsenti. „Arenevatel turgudel on Nokia usaldatud tootemark,” ütles uuringufirma Mintel analüütik Sam Gee CNBC-le.
Seotud lood
Nokia aktsia kerkis täna kolme aasta kõrgeimale tasemele, pärast seda, kui firma teise kvartali tulemused ületasid turgude ootuse.
Eelmise aasta septembris omandas Microsoft Nokia mobiiliüksuse, kuid eile avaldatud tulemustest selgub, et see üksus oli möödunud kvartalis ligi 700 miljoni dollariga kahjumis.
Microsoft loobub Nokia nimest ega kasuta seda enam enda mobiilseadmetel, kirjutas tehnoloogiasait GeeksOnGadgets, viidates Microsoftist pärit dokumendile.
Meediaväljaanne The Verge teatas, et Microsoft planeerib 30. septembril üritust, mille raames teatab ettevõte uue operatsioonisüsteemi Windows 9 väljalaskest.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.