Postimehe ASi juhatuse esimehe ja vastutava väljaandja Mart Luige arvates on uue ajakirja Hello! väljaandmine oluline käik.
„Konkurents peab ikka turul olema,“ ütles Luik, kelle jaoks on see edasiviiv jõud. Tema sõnul poleks nad astunud sammu
hakata välja andma ajakirja Hello!, kui nad ei näeks selles perspektiivi. Tema hinnangul võiks Eesti meedia laiemalt olla huvitatud olla esindatud kõigis põhilistest meedialiikides.
Luik tõdes, et uus ajakiri võib tihendada turul konkurentsi. „Lugejad ja tellijad hääletavad vastavalt rahakottidega või osa oma ostudega,“ lausus Luik.
Ideid uute väljaannete kohta on Luige sõnul ka tulevikuks, kuid nendest on veel vara rääkida. Praegu tegeletakse nende projektidega, mis on ära otsustatud ja käivitatud, lisas Luik.
Luik ütles, et tema pole kunagi olnud nõus väitega, et Eestis on tihe valik erinevaid ajakirju. Nimetusi on küll palju, kuid vaadates näiteks kuukirjade segmenti leiab sealt kitsa niši ja suhteliselt väikeste tiraažidega väljaandeid, täpsustas Luik. Tema sõnul ongi sellise meedialiigi spetsiifika see, et leidub väga palju pakkumisi, mistõttu on võimalik valida oma huvidest ja rahakotist lähtuvalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.