• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,75%38 310,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,75%38 310,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • 18.08.14, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mart Luik: fookust ei tahaks me kaotada

Postimehe ASi juhatuse esimehe ja vastutava väljaandja Mart Luige arvates on uue ajakirja Hello! väljaandmine oluline käik.
„Konkurents peab ikka turul olema,“ ütles Luik, kelle jaoks on see edasiviiv jõud. Tema sõnul poleks nad astunud sammu hakata välja andma ajakirja Hello!, kui nad ei näeks selles perspektiivi. Tema hinnangul võiks Eesti meedia laiemalt olla huvitatud olla esindatud kõigis põhilistest meedialiikides.
Luik tõdes, et uus ajakiri võib tihendada turul konkurentsi. „Lugejad ja tellijad hääletavad vastavalt rahakottidega või osa oma ostudega,“ lausus Luik.
Ideid uute väljaannete kohta on Luige sõnul ka tulevikuks, kuid nendest on veel vara rääkida. Praegu tegeletakse nende projektidega, mis on ära otsustatud ja käivitatud, lisas Luik.
Luik ütles, et tema pole kunagi olnud nõus väitega, et Eestis on tihe valik erinevaid ajakirju. Nimetusi on küll palju, kuid vaadates näiteks kuukirjade segmenti leiab sealt kitsa niši ja suhteliselt väikeste tiraažidega väljaandeid, täpsustas Luik. Tema sõnul ongi sellise meedialiigi spetsiifika see, et leidub väga palju pakkumisi, mistõttu on võimalik valida oma huvidest ja rahakotist lähtuvalt.

Seotud lood

Uudised
  • 02.03.15, 12:23
Mart Luik lahkub Postimehest
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele