Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mart Luik: fookust ei tahaks me kaotada
Postimehe ASi juhatuse esimehe ja vastutava väljaandja Mart Luige arvates on uue ajakirja Hello! väljaandmine oluline käik.
„Konkurents peab ikka turul olema,“ ütles Luik, kelle jaoks on see edasiviiv jõud. Tema sõnul poleks nad astunud sammu hakata välja andma ajakirja Hello!, kui nad ei näeks selles perspektiivi. Tema hinnangul võiks Eesti meedia laiemalt olla huvitatud olla esindatud kõigis põhilistest meedialiikides.
Luik tõdes, et uus ajakiri võib tihendada turul konkurentsi. „Lugejad ja tellijad hääletavad vastavalt rahakottidega või osa oma ostudega,“ lausus Luik.
Ideid uute väljaannete kohta on Luige sõnul ka tulevikuks, kuid nendest on veel vara rääkida. Praegu tegeletakse nende projektidega, mis on ära otsustatud ja käivitatud, lisas Luik.
Luik ütles, et tema pole kunagi olnud nõus väitega, et Eestis on tihe valik erinevaid ajakirju. Nimetusi on küll palju, kuid vaadates näiteks kuukirjade segmenti leiab sealt kitsa niši ja suhteliselt väikeste tiraažidega väljaandeid, täpsustas Luik. Tema sõnul ongi sellise meedialiigi spetsiifika see, et leidub väga palju pakkumisi, mistõttu on võimalik valida oma huvidest ja rahakotist lähtuvalt.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.