Prisma Peremarket AS-i koolikaupade müük on eelmise aastaga võrreldes kasvanud ning müüginumbritega ollakse rahul. Samas suuri trendimuutuseid tarbimise osas välja tuua ei saa.
Koolikaupade müügi tipp on tavaliselt septembri esimesel nädalal, ütles Prisma turundusjuht Silver Säga. Ta lisas, et võrreldes teiste kuudega, ostetakse augustis koolikaupasid umbes kolm korda rohkem kui tavaliselt. Säga sõnul ollakse augustikuu müüginumbritega rahul, sest võrreldes eelmise aastaga on müügid kasvanud.
Sellel aastal on suurimat kasvu näidanud kile- ja paberkaaned, pinalid, tindipliiatsid ja vihikud, märkis Säga. Seevastu on eelmise aastaga võrreldes pisut vähem ostetud mappe, kaustasid, kaustikuid ja kirjaplokke, selgitas ta.
Säga usub, et Prisma koolikaupade müügiedu taga on turu parim hinnatase ja väga lai valik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.