Prisma Peremarket AS-i koolikaupade müük on eelmise aastaga võrreldes kasvanud ning müüginumbritega ollakse rahul. Samas suuri trendimuutuseid tarbimise osas välja tuua ei saa.
Koolikaupade müügi tipp on tavaliselt septembri esimesel nädalal, ütles Prisma turundusjuht Silver Säga. Ta lisas, et võrreldes teiste kuudega, ostetakse augustis koolikaupasid umbes kolm korda rohkem kui tavaliselt. Säga sõnul ollakse augustikuu müüginumbritega rahul, sest võrreldes eelmise aastaga on müügid kasvanud.
Sellel aastal on suurimat kasvu näidanud kile- ja paberkaaned, pinalid, tindipliiatsid ja vihikud, märkis Säga. Seevastu on eelmise aastaga võrreldes pisut vähem ostetud mappe, kaustasid, kaustikuid ja kirjaplokke, selgitas ta.
Säga usub, et Prisma koolikaupade müügiedu taga on turu parim hinnatase ja väga lai valik.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.