Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Prisma: tarbimistrendid püsivad
Prisma Peremarket AS-i koolikaupade müük on eelmise aastaga võrreldes kasvanud ning müüginumbritega ollakse rahul. Samas suuri trendimuutuseid tarbimise osas välja tuua ei saa.
Koolikaupade müügi tipp on tavaliselt septembri esimesel nädalal, ütles Prisma turundusjuht Silver Säga. Ta lisas, et võrreldes teiste kuudega, ostetakse augustis koolikaupasid umbes kolm korda rohkem kui tavaliselt. Säga sõnul ollakse augustikuu müüginumbritega rahul, sest võrreldes eelmise aastaga on müügid kasvanud.
Sellel aastal on suurimat kasvu näidanud kile- ja paberkaaned, pinalid, tindipliiatsid ja vihikud, märkis Säga. Seevastu on eelmise aastaga võrreldes pisut vähem ostetud mappe, kaustasid, kaustikuid ja kirjaplokke, selgitas ta.
Säga usub, et Prisma koolikaupade müügiedu taga on turu parim hinnatase ja väga lai valik.
5. novembri USA presidendivalimiste tagajärjel võivad käesoleva aasta viimased kuud osutuda investoritele muutlikuks. Freedom24 analüütikud hindavad, kuidas võiks Donaldi Trumpi võit mõjutada aktsiaturge kaubandus-, energia-, kaitse- ja tehnoloogiasektorites.