Selver AS-i koolitarvete müük on sel aastal kasvanud kõikides kauplustes ning teist aastat järjest on populaarseim kaubamärk Lotte.
Kuigi Selveri koolikampaania on olnud aastate lõikes alati edukas, on sel aastal koolitarvete müügikasv märgatav, ütles Selveri juhatuse liige Kristi Lomp. Kõikides kauplustes on kasvanud kooli- ja kantseleitarvete müük. Lomp usub, et kindlasti on üheks müügikasvu põhjuseks uued Selveri kauplused.
Üllatusena on ehk tulnud joonistusvahendite (sh guaššvärvid, akvarellid) kõige suurem kasv, mis on üle 60 protsendi, märkis Lomp. Kõige rohkem ostetakse tema sõnul kirjutustarbeid ja vihikuid, mis moodustavad kantseleikaupade osas ka kõige suuremad tootegrupid.
Tänavu ja eelmisel aastal oli Lompi hinnangul kõige populaarsemaks kaubamärgiks Lotte. Ta lisas, et sel aastal on vihikutest ja kaustikutest väga populaarsed ka erinevad nuti- ehk valemikaustikud. Nagu eelmistel aastatel, toimub kõige aktiivsem koolitarvete müük Lompi hinnangul augusti lõpus ja septembri esimesel nädalal.
Peamised kooliostud tehakse Lompi sõnul siiski esimesel koolinädalal. „Seega saab koolikampaania tibusid lugeda septembris,“ ütles ta. „Kui väiksematele lastele ostetakse koolikotid ja pinalid ära juba varem, siis teised koolitarbed soetatakse pärast 1. septembrit, samuti jätavad kooliostud viimasele minutile teismelised,“ selgitas Lomp.
Seotud lood
5. novembri USA presidendivalimiste tagajärjel võivad käesoleva aasta viimased kuud osutuda investoritele muutlikuks. Freedom24 analüütikud hindavad, kuidas võiks Donaldi Trumpi võit mõjutada aktsiaturge kaubandus-, energia-, kaitse- ja tehnoloogiasektorites.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele