Eile õhtul kuulutati Aasta Logistikateoks Häirekeskuse digikaardi projekt, mis ühendas omavahel Häirekeskuse, Päästeameti ja kiirabibrigaadide infovahetuse.
- Aasta Logistikateo tiitli võttis vastu Häirekeskuse peadirektor Janek Laev.
LOE LISAKS
Häirekeskuse digikaardi projektist loe pikemalt 25. novembril ilmuvast Äripäeva ajakirjast Logistika
13. korda toimunud Aasta Logistikateo konkursi võitis tänavu Häirekeskus, kes edestas taksoäppi Taxify ja BEPCO loodud toiduainetööstuse uudset plastiktaara süsteemi. Häirekeskuse uus geoinfosüsteem ehk digikaart positsioneerib hädaabinumbrile 112 helistaja ning näitab digikaardil õnnetuskohale lähimaid kiirabi- ja päästemeeskondi. Lisaks on kõikides kiirabi- ja päästeautodes arvutid, kust näeb digikaardil õnnetuspaiga asukohta ja kiireimat teed kohalejõudmiseks.
Häirekeskuse peadirektor Janek Laev ütles, et uus geoinfosüsteem on operatiivteenistuste ühine töövahend, mis on Eestis esimene spetsiaalselt hädaabiteenistuste tarvis loodud infotehnoloogialahendus ja katab kogu tegevusahela alates hädaabikõnest Häirekeskusesse kuni abi jõudmiseni sündmuskohale. Uue töövahendiga töötavad samas infosüsteemis nii Häirekeskus kui ka sündmuskohale sõitvad kiirabi- ja päästemeeskonnad. Laeva kinnitusel on projektis võetud uus suund – liita geoinfosüsteemiga ka politseivaldkond. „Pikaajaline ja keerukas töö pälvis logistikaeriala ekspertide kõrge tunnustuse“, kommenteeris Laev pärast Aasta Logistikateo tiitli võitu.
Aasta Logistikategu 2014 kuulutati välja eile toimunud Logistika Aastakonverentsil. Aasta tähelepanuväärseim logistikasaavutus valiti žürii, kuhu kuulusid PROLOGi juhatuse liikmed ja Äripäeva logistikaajakirjanikud ning avalikuse antud häälte põhjal.
Pikemalt saab tänavu parimateks valitud logistikategudest lugeda Äripäeva teemaveebist
logistikauudised.ee.
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.