Kiirlaenufirma Raha24 OÜ tegevjuht Martin Kolu nõustus teistega ja märkis, et valitsuse otsus keelata kiirlaenureklaamid televisioonis ja raadios on läbimõtlematu ega saavuta soovitud tulemust.

- raha24.ee reklaam Foto: Erik Prozes
Valitsus otsustas täna toetada reklaamiseaduse muutmise eelnõu, millega keelatakse eraisikutele suunatud krediiditeenuse reklaamimine raadios ja televisioonis ning oluliselt piiratakse kõikide tarbimislaenude reklaami sisu.
Raha24 tegevjuht Martin Kolu ütles, et reklaami kaotamine televisioonis ja raadios toob ettevõttele kindlasti raskusi, kuigi võimalikku kahju suurust ei osanud Kolu veel öelda. „Uute ja soodsate toodete turule toomine läheb üsnagi keeruliseks,“ märkis ta. Kolu lisas, et tõenäoliselt tekib nüüd väikelaenuettevõtetel suurem nõudlus ajalehtede esikaante järele. Edaspidi suurendatakse Kolu sõnul kindlasti ka märkimisväärselt välimeedia osakaalu. „Ka kogu linn on varsti kiirlaenureklaame täis,“ ütles ta.
Kolu lisas, et kiirlaenuturul on konkurents tugev. Tema sõnul on see positiivne, sest sellest tulenevalt on laenuintressid jõudnud aastatetagusega võrreldes tunduvalt madalamale, olenemata sellest, et laenude väljastamisega seotud kulud on aasta-aastalt kasvanud. Uute klientide arv on tema sõnul aga jäänud pigem samaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!