• OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • 13.11.14, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanal 2: arukus ei pääsenud võidule

Kiirlaenureklaamide keelamine tele- ja raadioeetris toob kaasa reklaamide hinnatõusu, ütles Kanal2 peadirektor Urmas Oru.
Kanal2 peadirektor Urmas Oru
  • Kanal2 peadirektor Urmas Oru Foto: Andres Haabu
Valitsus otsustas täna toetada reklaamiseaduse muutmise eelnõu, millega keelatakse eraisikutele suunatud krediiditeenuse reklaamimine raadios ja televisioonis ning oluliselt piiratakse kõikide tarbimislaenude reklaami sisu.
Kanal2 peadirektor Urmas Oru nentis, et seadusemuudatus mõjutab telekanalit kindlasti negatiivselt. „Teema on üleval olnud pikalt, aga uskusime ja lootsime, et arukus pääseb võidule. Seekord läks teisiti,“ ütles ta.
„Ega seda kahjumit polegi nüüd nii lihtne kompenseerida. Kui keegi teab mingit võluvitsa, siis oleme avatud kõikidele mõtetele,“ märkis Oru. Kiirlaenude keelamine teleekraanil ja raadios toob tema sõnul tõenäoliselt kaasa hinnatõusu teistele klientidele. „Selleks, et tele- ja raadioprogrammi toota, on vaja mingit kindlat suurusjärku raha. Põhimõtteliselt tulebki kogu raha reklaamiturust,“ rääkis ta. Kuna järgmisel aastal on tulemas ka valimised, peaksid Oru sõnul poliitikud arvestama, et mõnevõrra saavad ka neile reklaamid olema kallimad. Kui suur hinnatõus võib reklaamiturul ees oodata, on Oru sõnul veel vara öelda.
Oru lisas, et kui kiirlaenureklaamide seaduse eelnõu üle arutama hakati, siis hindas Eesti Righäälingute Liit võimalikku mõju tele- ja raadiojaamadele 3 miljonile eurole.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele