• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 13.11.14, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanal 2: arukus ei pääsenud võidule

Kiirlaenureklaamide keelamine tele- ja raadioeetris toob kaasa reklaamide hinnatõusu, ütles Kanal2 peadirektor Urmas Oru.
Kanal2 peadirektor Urmas Oru
  • Kanal2 peadirektor Urmas Oru Foto: Andres Haabu
Valitsus otsustas täna toetada reklaamiseaduse muutmise eelnõu, millega keelatakse eraisikutele suunatud krediiditeenuse reklaamimine raadios ja televisioonis ning oluliselt piiratakse kõikide tarbimislaenude reklaami sisu.
Kanal2 peadirektor Urmas Oru nentis, et seadusemuudatus mõjutab telekanalit kindlasti negatiivselt. „Teema on üleval olnud pikalt, aga uskusime ja lootsime, et arukus pääseb võidule. Seekord läks teisiti,“ ütles ta.
„Ega seda kahjumit polegi nüüd nii lihtne kompenseerida. Kui keegi teab mingit võluvitsa, siis oleme avatud kõikidele mõtetele,“ märkis Oru. Kiirlaenude keelamine teleekraanil ja raadios toob tema sõnul tõenäoliselt kaasa hinnatõusu teistele klientidele. „Selleks, et tele- ja raadioprogrammi toota, on vaja mingit kindlat suurusjärku raha. Põhimõtteliselt tulebki kogu raha reklaamiturust,“ rääkis ta. Kuna järgmisel aastal on tulemas ka valimised, peaksid Oru sõnul poliitikud arvestama, et mõnevõrra saavad ka neile reklaamid olema kallimad. Kui suur hinnatõus võib reklaamiturul ees oodata, on Oru sõnul veel vara öelda.
Oru lisas, et kui kiirlaenureklaamide seaduse eelnõu üle arutama hakati, siis hindas Eesti Righäälingute Liit võimalikku mõju tele- ja raadiojaamadele 3 miljonile eurole.

Seotud lood

Uudised
  • 13.11.14, 16:24
Raha24: läbimõtlemata otsus
Kiirlaenufirma Raha24 OÜ tegevjuht Martin Kolu nõustus teistega ja märkis, et valitsuse otsus keelata kiirlaenureklaamid televisioonis ja raadios on läbimõtlematu ega saavuta soovitud tulemust.
Uudised
  • 13.11.14, 11:12
Palo: reklaamikeeld kaalub üles kahju kiirlaenufirmadele
Majandusminister Urvo Palo sõnul kaalub kiirlaenu reklaamile rangemate piirangute kehtestamisega kaasnev positiivne mõju üles võimaliku negatiivse mõju laenu väljastavatele ettevõtetele.
Uudised
  • 13.11.14, 15:09
Skymedia: kiirlaenu reklaami keelamisest pole kasu
Kiirlaenu reklaami kaotamine televisioonis ja raadios probleeme ei lahenda, ütles Skymedia peadirektor Ilmar Kompus.
Uudised
  • 13.11.14, 10:46
Kiirlaenu reklaam kaob televisioonist ja raadiost
Valitsus muutis reklaamiseadust, keelates kiirlaenu reklaami raadios ja televisioonis.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele