Venemaa Raudteede juht Vladimir Jakunin tunnistas, et reisijaid on raudruunade veetud vagunites vähemaks jäänud. Niisiis on ka tulud kokku kuivanud ja vajadus investeeringute järgi on lausa karjuv, vahendab Kaukaasia ajaleht Vestnik Kavkaza.
- Venemaa Raudteede logo rongil. Foto: Bloomberg
Rahvusvaheline koostöö pole enam see, mis ta oli mullu, ja igasugu kulud aina kuhjuvad. „Sellel kõigel on ebameeldivad tagajärjed,“ ütles Jakunin murelikult. „Ja see mõjutab ka sotsiaalsfääri...“
Moskvas Gaidari foorumil esines Jakunin – pole ka ime – seisukohaga, et raudteetranspordi moderniseerimine peaks riigi jaoks olema prioriteet. Tema sõnul on just vaja investeeringuid taristusse, et kriisiga korralikult arved klaarida ja majandust stimuleerida.
Kui 2008. aastal loodi Venemaa Raudteede juures kriisikorralduse amet, on Jakunini teatel firma sestpeale olnud pidevas kriisikorralduse olukorras. Ja see on tema arvates halb enne.
Seotud lood
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.