Mobiilimaksete vahendamisega tegelev Fortumo on kasutanud alates 2009. aastast pilveteenuseid, serveriparki pole firmal kunagi olnud, ütles ettevõtte arendusjuht Marek Laasik.
- Fortumo arendusjuht Marek Laasik. Foto: Erakogu
19. veebruaril toimuvale "Pilvekonverentsile 2015" tuleb muutunud IT-juhtimisest rääkima Fortumo arendusjuht Marek Laasik. Küsisime, kuidas pilveteenused on firma äritegevust mõjutanud.
Millised on kolm kõige olulisemat muutust, mida tõi kaasa Fortumo kõigi andmete ja protsesside pilveteenustesse kolimine?
Fortumo on pilveteenuseid kasutanud aastast 2009, mil see oli pragmaatiline valik arvestades firma kasvu ja selle ootusi. Oma serveriparki pole firmal kunagi olnud ning tagantjärele vaadates on see ka olnud mõistlik ja pragmaatiline valik. Eelkõige on see taganud, et ettevõte suudab väga kiirelt kasutusele võtta ja muuta uusi tooteid ja teenuseid, mida pilveteenuste pakkujad kasutavad, optimeerida tööjõukulutusi ning väga täpselt kasutada ressurssi vastavalt vajadustele.
Tasub teada
7 põhjust, miks tasub ettevõtjal Äripäeva Pilvekonverentsile tulla:
Praktilisus: kuuled kogemuslugusid ettevõtetelt, kes on "pilve" kolinud, mida nad on sellest võitnud ja mida soovitavad mitte teha;
Aitab avada "pilve" erinevaid kihte ning leida vastuseid, miks peaks üldse "pilve" kolima;
Kuuled, milliseid muutusi toob pilvetehnoloogia IT-juhtimise;
Kuuled, kuidas pilveteenused aitavad kasutada IT-teenuseid paindlikult ja kokku hoida IT-kulusid;
Kuuled pilvetehnoloogia tulevikusuundadest;
Eesti piiri taga toimuvast annavad ülevaate asjalikud välisesinejad;
Tekib selge arusaam pilvetehnoloogia võimalustest organisatsioonile.
Fortumo on rahvusvaheline ettevõte. Kuidas on pilveteenused mõjutanud rahvusvahelist ärijuhtimist?
Eelkõige läbi usalduse, mida on vaja rahvusvaheliste partneritega suhtlemisel, kasutades rahvusvaheliselt tunnustatud pilveteenuste pakkujat toob see endaga kaasa kindluse ja konkreetsuse pakutavate SLAde koha pealt.
Erinevate riikide seadusandluse ja nende nõuetele vastavusse viimine on muutunud lihtsamaks, eelkõige tänu sellele, et reeglina on võimalik oma teenuseid majutada geopoliitiliselt väga erinevates piirkondades.
Pikemalt Äripäeva teemaveebis ITuudised.ee. Pilvekonverentsi lisainfo leiate siit.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.