Reklaamitegijate sõnutsi võib kliendilehe konkurentsivõimeliseks muuta näiteks kuulus kaanepersoon. Ostutalongide lisamisest aga pole kasu, sest kliendid peavad neid koguni alandateks.ia
- Kliendilehega saab müüki suurendada, aga ka mainet allapoole viia. Foto: Raul Mee
Reklaamiagentuuri Optimist loovjuht Anti Jürgenstein ütleb, et üldiselt mõeldakse kliendilehe all paarileheküljelist sooduspakkumiste vihikut, mille ainus eesmärk on müük.
Samas liigub tema kinnitusel vähesel määral ka oluliselt mahukamaid trükiseid, kus võib leida tuntud näo esiküljelt ja peaaegu asjalikku sisu artiklite näol. „Tänu kõrgemale tootmishinnale saadetakse neid viimaseid üldjuhul oma püsiklientidele ja nende eesmärk on kuvandi loomine, kliendi kinnistamine ning lõpuks ikkagi müük.“
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, kas tuntud nägu reklaami toob ka müügitulu, kas säästulahendus viib brändi maine alla ja kas supermarketid lihtsalt põletavad kliendilehtedega raha?
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.