• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 13.03.15, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milline kliendileht on mahavisatud raha?

Reklaamitegijate sõnutsi võib kliendilehe konkurentsivõimeliseks muuta näiteks kuulus kaanepersoon. Ostutalongide lisamisest aga pole kasu, sest kliendid peavad neid koguni alandateks.ia
Kliendilehega saab müüki suurendada, aga ka mainet allapoole viia.
  • Kliendilehega saab müüki suurendada, aga ka mainet allapoole viia. Foto: Raul Mee
Reklaamiagentuuri Optimist loovjuht Anti Jürgenstein ütleb, et üldiselt mõeldakse kliendilehe all paarileheküljelist sooduspakkumiste vihikut, mille ainus eesmärk on müük.
Samas liigub tema kinnitusel vähesel määral ka oluliselt mahukamaid trükiseid, kus võib leida tuntud näo esiküljelt ja peaaegu asjalikku sisu artiklite näol. „Tänu kõrgemale tootmishinnale saadetakse neid viimaseid üldjuhul oma püsiklientidele ja nende eesmärk on kuvandi loomine, kliendi kinnistamine ning lõpuks ikkagi müük.“
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, kas tuntud nägu reklaami toob ka müügitulu, kas säästulahendus viib brändi maine alla ja kas supermarketid lihtsalt põletavad kliendilehtedega raha? 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele