Reklaamitegijate sõnutsi võib kliendilehe konkurentsivõimeliseks muuta näiteks kuulus kaanepersoon. Ostutalongide lisamisest aga pole kasu, sest kliendid peavad neid koguni alandateks.ia
- Kliendilehega saab müüki suurendada, aga ka mainet allapoole viia. Foto: Raul Mee
Reklaamiagentuuri Optimist loovjuht Anti Jürgenstein ütleb, et üldiselt mõeldakse kliendilehe all paarileheküljelist sooduspakkumiste vihikut, mille ainus eesmärk on müük.
Samas liigub tema kinnitusel vähesel määral ka oluliselt mahukamaid trükiseid, kus võib leida tuntud näo esiküljelt ja peaaegu asjalikku sisu artiklite näol. „Tänu kõrgemale tootmishinnale saadetakse neid viimaseid üldjuhul oma püsiklientidele ja nende eesmärk on kuvandi loomine, kliendi kinnistamine ning lõpuks ikkagi müük.“
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, kas tuntud nägu reklaami toob ka müügitulu, kas säästulahendus viib brändi maine alla ja kas supermarketid lihtsalt põletavad kliendilehtedega raha?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.