• OMX Baltic−0,2%269,01
  • OMX Riga−0,01%875,27
  • OMX Tallinn−0,38%1 716,47
  • OMX Vilnius−0,11%1 041,28
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1000,31%8 287,83
  • Nikkei 2251,3%38 780,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%109,18
  • OMX Baltic−0,2%269,01
  • OMX Riga−0,01%875,27
  • OMX Tallinn−0,38%1 716,47
  • OMX Vilnius−0,11%1 041,28
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1000,31%8 287,83
  • Nikkei 2251,3%38 780,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%109,18
  • 14.04.15, 19:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ameeriklased kulutavad baarides ja restoranides rohkem kui toidupoes

Noored ameeriklased käivad järjest rohkem baarides ning restoranides söömas ning toidupoed jäävad tahaplaanile, vahendab Bloomberg.
Restoran.
  • Restoran. Foto: Bloomberg
Baaride ja restoranide müük on alates märtsist esimest korda toidupoodide omast suurem, selgub USA kaubandusministeeriumi andmetest, mis ulatuvad kuni 1992. aastani.
Muidu igav jaemüügi raport annab aimu, kuidas on muutunud ameeriklaste söömisharjumused. Need andmed viitavad, et toimumas on põlvkondade vahetus ning täisikka jõudnud noored käivad rohkem väljas söömas kui nende esivanemad.
 
 
Restoranides ja baarides tarbimine vs toidupoodides tarbimine.
  • Restoranides ja baarides tarbimine vs toidupoodides tarbimine. Foto: Bloomberg
Morgan Stanley novembris avaldatud raporti kohaselt „on noored parema meelega valmis kulutama raha kodust väljaspool oleva toidu peale“.
„Uus põlvkond näeb väljas söömas käimist sotsiaalse sündmusena,“ kirjutab USA Restoranide Assotsiatsioon oma kodulehel. „Nad eelistavad kiirtoidurestorane, kulinaariat ja pitsarestorane kohvikutele ja kõrge kvaliteediga restoranidele. Huvi uute asjade vastu tõmbab neid ka erinevate rahvusköökide juurde.“
Teisalt on vanemad ameeriklased väljas einestamisele järjest vähem kulutamas ning söök ostetakse peamiselt toidupoodidest. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.11.24, 15:27
Videovalve – palju enamat, kui lihtsalt „lisasilmad“ ühe ettevõtte objektil
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele