Noored ameeriklased käivad järjest rohkem baarides ning restoranides söömas ning toidupoed jäävad tahaplaanile, vahendab Bloomberg.
- Restoran. Foto: Bloomberg
Baaride ja restoranide müük on alates märtsist esimest korda toidupoodide omast suurem, selgub USA kaubandusministeeriumi andmetest, mis ulatuvad kuni 1992. aastani.
Muidu igav jaemüügi raport annab aimu, kuidas on muutunud ameeriklaste söömisharjumused. Need andmed viitavad, et toimumas on põlvkondade vahetus ning täisikka jõudnud noored käivad rohkem väljas söömas kui nende esivanemad.
- Restoranides ja baarides tarbimine vs toidupoodides tarbimine. Foto: Bloomberg
Morgan Stanley novembris avaldatud raporti kohaselt „on noored parema meelega valmis kulutama raha kodust väljaspool oleva toidu peale“.
„Uus põlvkond näeb väljas söömas käimist sotsiaalse sündmusena,“ kirjutab USA Restoranide Assotsiatsioon oma kodulehel. „Nad eelistavad kiirtoidurestorane, kulinaariat ja pitsarestorane kohvikutele ja kõrge kvaliteediga restoranidele. Huvi uute asjade vastu tõmbab neid ka erinevate rahvusköökide juurde.“
Teisalt on vanemad ameeriklased väljas einestamisele järjest vähem kulutamas ning söök ostetakse peamiselt toidupoodidest.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.