Facebooki omandis oleva Instagrami kasutajate hulk jõudis 400 miljoni aktiivse kasutajani kuus, muutes selle ühtlasi oma rivaalist, Twitterist populaarsemaks.
Sotsiaalmeedia võrgustik loodab teenuse pealt teenida ka suuremat reklaamitulu, vahendab CNBC.
Foto-jagamise rakendusel kulus üheksa kuud viimati lisandunud 100 miljoni kasutaja poolehoiu võitmiseks. Teenust kasutavad ka tuntud staarid nagu jalgpalliäss David Beckham ja endine sportlane Caitlyn Jenner.
Hiljuti liitunud 100 miljonist kasutajast on enam kui pool pärit Euroopast ja
Aasiast, kusjuures enim kasutajaid on
Brasiiliast,
Jaapanist ning
Indoneesiast.
Facebooki jaoks on numbrid äärmiselt rõõmustavad, kuna sotsiaalvõrgustik on seadnud eesmärgiks Instagrami pealt üha enam teenima hakata. Hiljuti on ellu rakendatud mitmeid muudatusi nagu sponsoreeritud postitused ning peagi hakatakse kasutajatele kuvama ka suunatud reklaame.
Instagrami reklaamitulu peaks sellel aastal prognooside kohaselt sisse tooma ligi 600 miljonit dollarit; 2016. aastaks prognoositakse üle 146% tulu kasvu ehk loodetav tulu peaks ületama 1,48 miljardit dollarit, ennustab eMarketer.
Instagrami reklaamitulu moodustab 2017. aastal 14% Facebooki mobiilireklaamide kogutulust, prognoosib eMarketer.
“Instagram jõuab erineva kasutajaskonnani, seega on sellel reklaamitootjate seas menu ning seda müüakse kui eraldi toodet või brändi,” sõnas Enders Analysis digitaalmeedia juht Ian Maude.
Twitter aga seevastu seisab silmitsi raskustega. Mikroblogi teenus teatas selle aasta alguses, et nende igakuiste aktiivsete kasutajate hulk jõudis teises kvartalis 316 miljoni kasutajani, mis on võrreldes eelmise aastaga 15% võrra enam.
Ettevõtte tegevjuht Jack Dorsey aga ei ole Twitteri kasutajaskonna kasvukiirusega üldsegi mitte rahul. Analüütikute sõnul ei ole Twitteri kasutajate hulga kasvu aeglustumises süüdi mitte ainult selle rivaalid nagu
Snapchat või Instagram, vaid asi on pigem mikroblogi ärimudelis.
Seotud lood
Mikroblogikeskkonna Twitteri elu börsil on õnnetu. Kunagi üks kuumemaid idufirmasid on tõsises hädas uute kasutajate leidmisega, juhtkond lahkub ja aktsia odavneb. Samas – see on parim aeg ülevõtmiseks.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.