Pisikese Eesti keskpanga juht Ardo Hansson pälvis eile ootamatut tähelepanu Bloombergi stuudios, kus USA investeerimispanga peastrateeg valis ta nn nädala vihkajaks.
- Eesti Panga president Ardo Hansson. Foto: Andres Haabu
USA investeerimispanga Jefferies peastrateeg David Zervos valis sel neljapäeval Bloombergi stuudios käesoleva nädala armastajaks Euroopa Keskpanga juhi Mario Draghi ja vihkajaks Eesti Panga juhi Ardo Hanssoni. Zervos nimetab Bloombergi stuudios esinedes enda nägemuse nädala armastajast ja nädala vihkajast üle maailma.
Sel korral nimetas ta kõigepealt nädalaja armastajaks Euroopa Keskpanga juhi Mario Draghi. Zervose otsus oli tingitud
Draghi möödunud nädala väljaütlemistest seoses majanduse stimuleerimisega keskpankade poolt. "Tema on minu valik. Tal oli niivõrd suurepärane sõnum stimuleerimise efektiivsusest," märkis Zervos. Zervos nimetas vaimustunult väga vastuoluliseks negatiivse intressimäära kehtestamise mõju - nii akadeemiliselt kui ka turgudele.
"Ja ka nädala vihkaja tuleb Euroopast," jätkas Zervos, samal ajal kui ekraanile kuvati Ardo Hanssoni pilt. "Uuu," venitas ajakirjanik. "Ta näeb ju karm välja, kas pole?" küsis Zervos ajakirjanikult, viidates fotole tõsise näoga Hanssonist. Ajakirjanik nõustus. Hanssoni nädala vihkajaks valimist põhjendas Zervos sellega, et nii nagu Hansson on korduvalt varemgi rääkinud, tuli ta ka kohe pärast Draghi viimast sõnumit lagedale jutuga, et tema küll ei näe vajadust
Euroopa Keskpanga täiendavateks rahapoliitilisteks meetmeteks, st majanduse stimuleerimiseks erakorraliste meetmete abil.
Zervos tsiteeris Hanssonit, kes on öelnud, et stimuleerimise meetmed pole efektiivsed, need töötavad bumerangina ja ei too loodetud tulemusi.
"Itaaliast Eestini," võttis ajakirjanik kokku seekordse nädala armastaja ja vihkaja nimetamise. Bloombergi videoklippi samal teemal saad vaadata
siit.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.