Üllataval kombel on Apple`i jaoks kõige kasulikum kliendigrupp mehed vanuses 65+, kirjutab CNN Money.
- Mees pildistab järjekorda Apple`i poe ees Madriidis mullu septembris, kui tuli müüki iPhone 6 Plus. Foto: Epa
Online-poodide ostuandmete uuringust selgus, et USAs ostavad 65-aastased ja vanemad mehed rohkem
Apple`i tooteid kui ükski teine vanusegrupp. Iga sellises vanuses mees kulutab aastas Apple`i toodetele keskmiselt 887 eurot.
Kõige vähem jaksavad kultusbrändi seadmeid osta noored naised vanuses 25-34. Nemad ostavad Apple`i tooteid aastas keskmiselt vaid 363 euro eest ühe naise kohta.
Miks just vanemad mehed nii palju neid tooteid ostavad? Üks teooria on, et Apple on nende jaoks uus asi, nad pole nendest seadmetest veel küllastunud. Teine variant on aga hoopis selline, et nad ostavad Apple`i tooteid palju kingituseks.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.