Disney ja Alibaba toovad turule Miki Hiire kujulise seadme, mis võimaldab Hiina tarbijatel ettevõtte filme, telesaateid ja muid meediateenuseid tarbida, teatasid ettevõtted oma ühises avalduses.
Seade, mida saab telekaga ühendada, on eelmüügis saadaval
Alibaba ostlemiskeskkonnas Tmall.com 125 dollari eest; seadmega kaasneb aastane DisneyLife teenuse vaatamisõigus, vahendab CNBC.
Hiina kasutajad saavad filme vaadata, mänge mängida, e-raamatuid lugeda ning
Disney laule kuulata. Vajalik on vaid internetiühenduse olemasolu.
Tellijad võivad osta ka Disney kaupa ning plaanida Hong Kongi või Shanghai Disney Resorti külastust.
Disney jaoks on tegemist tehinguga, mille eesmärgiks on suurendada müüki suurel turul ning samuti saada ligipääs Alibaba hiiglaslikule kliendibaasile.
Alibaba jaoks tähendab samm jätkuvaid jõupingutusi laiendada oma tegevuste
e-kaubanduse piiridest väljapoole erinevatesse valdkondadesse nagu pilvandmetöötlus ja meedia.
Hiina gigant teatas eelmisel nädalal, et ettevõte ostab Hong Kongi South China Morning Post ajalehe. Selle aasta alguses omandas Alibaba aga
YouTube’i sarnase videoteenuse Youku Tudou.
Seotud lood
E-kaubanduse gigant Alibaba teatas kolmanda kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi, vahendab CNBC.
LHV maaklertegevuse juhi Alo Vallikivi sõnul on aasta aktsiaturgudel väga halvasti alanud ja Hiina börsi languse mõju on raske prognoosida.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.