Amazon plaanib spekulatsioonide kohaselt luua globaalse tarne- ja logistikakeskuse, mis kokureeriks
United Parcel Service’i ja FedEx-ga.
Bloomberg paljastab, et ettevõte plaanib Fulfillment By Amazon teenuse laiendamist globaalseks võrgustikuks, mis kontrollib toodetevoogu Hiina ja India tehastest ning toimetab need klientideni Atlantas, New Yorkis ja Londonis.
Amazoni ambitsioonikas plaan tõotab astuda kandadele ettevõtte sellistele rivaalidele nagu FedEx ja UPS, pakkudes ühtlasi konkurentsi Hiina e-kaubandushiiule Alibaba.
Alibaba ja Amazon konkureerivad omavahel ülikiiresti kasvava e-kaubanduse turu turuosa suhtes. Prognooside kohaselt peaks e-kaubanduse turg kasvama aastaks 2020 1 triljonit dollarit väärt tööstuseks, mis teenindab 900 miljonit klienti, selgub Accenture ja Alibaba uuringutefirma AliResearch, andmetest.
Amazon plaanib uue keskuse, mille nimeks saab “Global Supply Chain by Amazon,” allikate andmetel avada juba käesoleval aastal.
Kui ettevõtte logistikaäri toimima hakkab, võib järgmiseks sammuks olla finantsteenuste pakkumine ehk laenude pakkumine kaupmeestele, rahvusvaheliste maksete töötlemine ning müüjate ja kliendivõrgustiku nõustamine tolli- ja maksuküsimustes.
Strateegia peegeldab ettevõtte liikumist pilveteenuste suunas, mis on nüüdseks muutunud äriettevõtteks ning on üks Amazoni kiireimini kasvavaid ja edukamaid harusid.
Arvestades fakti, et Amazon ei reklaaminud kunagi oma pilveteenuseid suurelt, vaid reklaamis selle asemel teisi tarkvaratootjaid nagu Hewlett Packard, Dell ja Microsoft, võib ka see firma haru saada üliedukaks.
Amazoni aktsia kukkus täna 1,5% 480,67 dollarile.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.