Ajal, mil näiteks Londoni ja Pariisi taksojuhid pole erilised jagamismajanduse fännid, kavatseb väike Eesti seadustada Uberi ja Taxify tegevuse, kirjutab Forbes.

- Uberi taksojuhid protestisid veebruari alguses Pariisis selle vastu, et valitsus eelistab nii-öelda vanu taksofirmasid. Foto: Epa
Vaid mõni kuu tagasi korraldasid Pariisi taksojuhid proteste Uberi vastu, samas otsib väike 1,3 miljoni elanikuga Eesti võimalusi taksoäppide legaliseerimiseks. Jagamismajandus saab Eestis toetust kõrgeimal tasemel ehk peaminister Taavi Rõivas toetab selle valdkonna reguleerimist, rõhutas Forbes.
Peaminister on öelnud, et selleks, et ajaga kaasas käia, tuleb luua õiguslik lahendus Uberi ja Taxify sõidujagamise teenuste lubamiseks, sest klient võidab sellest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.