Ajal, mil näiteks Londoni ja Pariisi taksojuhid pole erilised jagamismajanduse fännid, kavatseb väike Eesti seadustada Uberi ja Taxify tegevuse, kirjutab Forbes.
- Uberi taksojuhid protestisid veebruari alguses Pariisis selle vastu, et valitsus eelistab nii-öelda vanu taksofirmasid. Foto: Epa
Vaid mõni kuu tagasi korraldasid Pariisi taksojuhid proteste Uberi vastu, samas otsib väike 1,3 miljoni elanikuga Eesti võimalusi taksoäppide legaliseerimiseks. Jagamismajandus saab Eestis toetust kõrgeimal tasemel ehk peaminister Taavi Rõivas toetab selle valdkonna reguleerimist, rõhutas Forbes.
Peaminister on öelnud, et selleks, et ajaga kaasas käia, tuleb luua õiguslik lahendus Uberi ja Taxify sõidujagamise teenuste lubamiseks, sest klient võidab sellest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.