Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
A. Le Coqil kasvas müügimaht
Joogitootja A. Le Coq kasvatas esimeses kvartalis müügimahtu 2,5%ehk 25,9 mln liitrini, teatas ettevõte. Samas väheneb ettevõtte toodete nõudlus Eesti turul.
Müügitõusu taga oli tugev ekspordi- ja travel-trade-segmendi areng, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga ligi 30% ehk 6,5 miljoni liitrini.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop lisas pressiteates, et kuigi Euroopa moodustab ekspordiportfellist ligi 80%, on kõige suuremas tõusus just uued turud: Aafrikasse on müük kasvanud 15 korda ja esimesed konteinerid on läinud teele ka Hiinasse ning Mehhikosse.
Eestis langes A. Le Coqi toodete müük esimeses kvartalis 5%, languse põhjusena tõi Noop välja vähese nõudluse siseturul.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.