Joogitootja A. Le Coq kasvatas esimeses kvartalis müügimahtu 2,5%ehk 25,9 mln liitrini, teatas ettevõte. Samas väheneb ettevõtte toodete nõudlus Eesti turul.
- A. Le Coqi juht Tarmo Noop. Foto: Veiko Tõkman
Müügitõusu taga oli tugev ekspordi- ja travel-trade-segmendi areng, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga ligi 30% ehk 6,5 miljoni liitrini.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop lisas pressiteates, et kuigi Euroopa moodustab ekspordiportfellist ligi 80%, on kõige suuremas tõusus just uued turud: Aafrikasse on müük kasvanud 15 korda ja esimesed konteinerid on läinud teele ka Hiinasse ning Mehhikosse.
Eestis langes A. Le Coqi toodete müük esimeses kvartalis 5%, languse põhjusena tõi Noop välja vähese nõudluse siseturul.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.