Saaremaa Laevakompanii omanik Vjatšeslav Leedo leiab, et oleks Juhan Partsi ministriks oleku ajal oma Regula eest riigilt ka 10 miljonit eurot saanud.
- Saaremaa Laevakompanii omanik Vjatšeslav Leedo. Foto: Veiko Tõkman
Eile sai avalikuks, et Leedo müüs Tallinna Sadama tütarfirmale TS Laevad oma 45 aastat vana aluse Regula. Kuigi tehingu hinda pooled ei avalda, nimetas TS Laevad ostuhinna vahemikuks 4-6,5 miljonit eurot.
Endine majandusminister Juhan Parts nimetas seda tehingut “piinlikuks ja absurdseks mõttetu vanaraua soetamiseks”. Leedo ei jää Partsile vastust võlgu, öeldes
Saarte Hääle vahendusel, et vanarauaks kõlbava jäälõhkuja Botnica eest oli Parts ju nõus 50 miljonit eurot maksma.
„Tema ju koos Paloga tänase pehmelt öeldes riigile ja rahvale naeruväärse situatsiooni arhitekt ongi. Ja julgeb tagantjärgi veel sõna võtta, et Regula tehing ja kõik sellega kaasnev on jama,“ rääkis Leedo, kiites tänast ministrit Kristen Michalit, kes „koos Tallinna Sadamaga üritavad s…t saia teha, et liiklus sügisel mingilgi moel toimiks“.
Selle kohta, miks Regula praegune ostu-müügihind kalevi alla pandi, selgitas Leedo
endale kuuluvas väljaandes, et see oli notaris TS Laevade juhi Kaido Padari nõue. „Kui Padar nüüd ajakirjanduses ütleb, et minust hinna väljaütlemine sõltub, siis ei saa ma sellest hästi aru. Minu arust võiks härra Padar üldse vähem jutustada ja töö tegemisele keskenduda,“ põrutas saare suurärimees.
Loe lähemalt
Saarte Häälest.
Seotud lood
Vjatšeslav Leedole kuuluv Saaremaa Lihatööstus tõi hiljuti müügile pakendatud kanalihatooted. Kui neid saadab müügiedu, plaanib tööstus tühjana seisva kanatsehhi taas kasutusele võtta.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.