Euroopa Komisjoni esindaja Frederik Rasmussen rõhutas tänasel autovedajate aastakonverentsil, et Lääne- ja Ida-Euroopa vahelisele vastasseisule lihtsaid lahendusi ei ole.
- Euroopa Komisjoni maanteetranspordi ametnik Frederik Rasmussen. Foto: Raul Mee
Rasmussen tõdes, et Ida- ja Lääne-Euroopa autovedajate vahele on tekkinud lõhe, sest majanduslik olukord on keeruline ning paljud Lääne-Euroopa riigid asunud siseturgu regulatsioonidega kaitsma.
„Me teame, et transpordisektoris on üsna palju probleeme, nii et soovime väga kuulda teie ettepanekuid ja kommentaare,“ ütles Rasmussen. „Jah, praegused seadused ei ole väga paindlikud. See on üks põhjus, miks me uusi võimalusi otsime.“
Konkreetsetest lahendustest veel rääkida ei saa, ent erinevaid võimalusi kaaludes peetakse Euroopa Komisjonis alati silmas, et reeglistik saaks võimalikult lihtne ja selge. Eesmärk on muuta EL-siseste vedude süsteem tõhusamaks, rohelisemaks, õiglasemaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.