• OMX Baltic−0,3%269,99
  • OMX Riga−0,12%872,83
  • OMX Tallinn−0,4%1 725,97
  • OMX Vilnius−0,25%1 042,27
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,95%8 226,71
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,16
  • OMX Baltic−0,3%269,99
  • OMX Riga−0,12%872,83
  • OMX Tallinn−0,4%1 725,97
  • OMX Vilnius−0,25%1 042,27
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,95%8 226,71
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,16
  • 07.04.17, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loodetud neljarealine tee asendub säästuvariandiga

Idavirulasi rõõmustas 2009. aastal teade, et lähema kümne aasta jooksul rajatakse Jõhvi ja Narva vahele neljarealine kahetasandiliste ristmikega maantee. Nüüd aga projekteerib maanteeamet Jõhvi ja Narva vahele 2+1 maanteed.
Jõhvi ja Narva vahele rajatakse loodetud neljarealise ja kahetasandiliste ristmikega maantee asemele rahapuudusel 2+1 maantee.
  • Jõhvi ja Narva vahele rajatakse loodetud neljarealise ja kahetasandiliste ristmikega maantee asemele rahapuudusel 2+1 maantee. Foto: Raul Mee
Põhjarannik kirjutab, et Jõhvi-Narva lõigu arendus on kavandatud aastateks 2023-2027. Jõhvi-Sillamäe ja Sillamäe-Narva projekt peaksid valmima aastatel 2018-2019 ning seejärel saab alustada maade võõrandamist.
Praegune tee Jõhvist Narva on kurviline ja ohtlik ning peaaegu igal selle teelõigu kilomeetril on 15 aasta jooksul olnud vähemalt üks liiklusõnnetus, millest mõnigi on nõudnud mitu inimelu, kirjutab Põhjarannik. Maanteeameti planeeringute osakonna juhataja Andres Urmi sõnul peaks 2+1 sõidurajaga maantee vähendama raskete tagajärgedega liiklusõnnetuste arvu. Rootsi kogemus näitab, et maanteede ümberehitamisel 2+1 sõidurajaga teedeks väheneb liiklusõnnetustes hukkunute arv umbes 80 protsenti.
Esimesed 2+1 sõidurajaga maanteed ehitatakse sel aastal Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel ja Tallinna-Pärnu-Ikla maanteel. Näiteks Tallinna ja Pärnu vahel ehitatakse üheksa kilomeetri pikkune lõik ümber nii, et sellel hakkab olema kuus vaheldumisi paiknevat möödasõidulõiku pikkusega 900–1527 meetrit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele