Täna asub ametisse Eesti Raudtee uus juhatuse esimees ja peadirektor Erik Laidvee, kes valiti ametisse konkursiga.

- Erik Laidvee (vasakul). Foto: Veiko Tõkman
Ehkki Eesti Raudtee täna kasumit ei teeni, on ettevõttel vaatamata Venemaa piirangutele selleks Laidvee hinnangul võimalused olemas.
Ettevõtte senine juhatuse esimees
Sulev Loo esitas nõukogule avalduse enda tagasi kutsumiseks tänavu 10. veebruaril. Äripäevale antud intervjuus ennustas ta, et Eesti Raudtee mahud
jätkavad kahanemist ka tänavu. "Natuke väiksemat kaubamahtu kui möödunud aastal (ennustab selleks aastaks - toim). Katastroofilist muutust eelmise aastaga võrreldes ei tule, aga sealt edasi on vaja kõvasti tööd teha. Konkurendid ei maga. Nende all mõtlen naabersadamaid,"
selgitas ta.
Eesti Raudtee teatel pidas nõukogu Laidveed tugevaimaks kandidaadiks, sest ta tunneb hästi sadama ja logistikaahela ning transiidivaldkonna toimemehhanisme ja Vene ärisektorit ning tal on pikaajaline organisatsiooni juhtimise kogemus.
AS Eesti Raudtee nõukogu esimehe Priit Rohumaa sõnul on uue juhi puhul oluline luua head suhted riigistruktuuridega. „Eesti Raudteel on teoksil mitmeid Eesti jaoks olulisi arendusprojekte, mille rahastamine sõltub riiklikest otsustest. Investeerimiskava kinnitamine saab toimuda ainult koostöös riigiga.“ Rohumaa lisas, et Laidvee on tugev juht, kellelt on oodata aktiivset arendustegevust ning ettevõtte juhtimise ja protseduuride korrastamist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.