Amserv Grupp investeeris lõppenud majandusaastal täieliku ümberehituse läbinud klienditeenindusaladesse ja juurdeehitustesse ligi 2 miljonit eurot. 10% kasvanud kontserni müügitulu ületas 126 miljonit eurot ning puhaskasumiks kujunes 1,3 miljonit eurot, selgub värskest majandusaasta aruandest.
- Lexus. Foto: Meeli Küttim
Eelmisel aastal võeti Eestis esimest korda arvele 26 227 uut ning 11 633 kasutatud sõiduautot ja tarbesõidukit ehk 9,9% rohkem kui aasta varem. Amserv Grupi tegevjuhi Rene Vareki sõnul õnnestus Amservil turust kaks korda kiiremini kasvada ning ettevõtte müüs nii Eestis kui Lätis ligi 20% rohkem autosid. Kõige jõulisemalt kasvas keskklassi segment. Vähenes maasturite ja luksusautode osakaal, kuigi absoluutnumbrites müüdi ka neid varasemast enam.
Tänavu 25. aastapäeva tähistav Amserv investeeris mullu klienditeenindusse ligi 2 miljonit eurot ning märkimisväärse renoveerimiskuuri läbis ettevõtte seitse müügiesindust. Sel aastal jätkatakse tulevikku suunatud investeeringute tegemist, kusjuures üle neljandiku 546 000eurosest investeeringute mahust suunatakse erinevatesse tarkvaralahendusse.
Ettevõtte tegevjuhi sõnul on sel aastal fookuses tööprotsesside tõhustamine, kulude optimeerimine, laovarude juhtimine ning käibekiiruse tõstmine.
Amserv Grupp prognoosib majandusaasta aruandes, et sel aastal müüakse Eestis 29 000 uut sõiduautot, mida on 10,9% rohkem kui möödunud aastal.
Amserv tegutseb 1992. aastast, ettevõttel on Eestis ja Lätis 11 autosalongi, mis müüvad ja teenindavad 7 automarki: Toyota, Lexus, Opel, Chevrolet, Hyundai, Peugeot ja Saab. Amservis on palgal ligi 450 töötajat.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.