• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • 21.12.17, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedo, Miili ja Tomingase firma pankrotis

Teisipäeval kuulutas Harju maakohus välja kolmele tuntud ärimehele kuulunud OÜ Reyna Trade pankroti.
Parvlaevasid välja rentinud haldusfirmadel ei ole just parimad päevad.
  • Parvlaevasid välja rentinud haldusfirmadel ei ole just parimad päevad. Foto: Veiko Tõkman
Praamide ja laevade rendileandmisega tegelenud ettevõte kukkus juba 2014. aastal 192 000eurosesse kahjumisse. Viimase kahe aasta majandusaruannet ettevõte esitanud ei ole.
Vjatšeslav Leedole, Olav Miilile ja Richard Tomingasele kuuluvast OÜst Reyna Trade jäi maha ka üle 374 000eurone maksuvõlg riigi ees. Tasub märkida, et maksuvõlg tekkis alles tänavu 20. aprillil ning pankrot kuulutatigi välja maksvõla n-ö tipphetkel.
Praaminduse ja sõitjateveo organiseerimisega tegelenud ettevõtjatriol Leedo-Miil-Tomingas on olnud hiljuti probleeme ka teiste ettevõtetega. Näiteks kirjutas Äripäev detsembri alul, et kolmikule kuulunud 129 000eurose maksuvõlaga OÜ Dagenharti pankrotimenetlus on raugemisohus.
Üle 122 000eurose maksuvõlaga on kimpus ka ärimeeste kolmas ettevõte, Paxton Assets OÜ. Kõigi kolme firma puhul on tegemist ettevõtetega, kellele mandri ja saarte vahel praamiühendust pidanud Saaremaa Laevakompanii maksis praamide prahtimise eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 13:20
Kuidas tehisintellektiga saavutada selge konkurentsieelis?
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele