• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 22.01.18, 08:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vähi sai sadamaplaaniga valitsuselt korvi

Aasta alguses küsis Sillamäe sadama nõukogu juht Tiit Vähi valitsuselt sadama reisiterminali rajamiseks viis-kuus miljonit eurot, et panna käima Kotka ja Sillamäe vahele ro-ro- ja reisilaev.
Tiit Vähi
  • Tiit Vähi Foto: Raul Mee
Möödunud nädalal kutsus Vähi ühise laua taha Soome äridelegatsiooni, mitu Eesti linnapead ja regionaalminister Jaak Aabi, kuid viimane ei jõudnudki Sillamäele, põhjendades seda puhkusega, kirjutas Postimees.
Aabil poleks kohale tulnutele häid sõnumeid ka olnud, sest riik ei suuda seda projekti toetada - Postimehega rääkinud majandusminister Kadri Simson leidis, et Eesti ja Soome vahelise laevaliini toetust ei peaks Vähi küsima mitte Tallinnast, vaid Brüsselist.
Vähi kinnitas, et on valmis ise laeva ostma või rentima, et liin käima panna, kuid ootab, et riik aitaks rajada korraliku taristuga reisikai. "Kui see saab olema, siis leiame või asutame ise ettevõtte, mis hakkab laevaliini opereerima. Kui riik investeerib, siis me ehitame kai. Kui ei investeeri, siis tegeleme teiste projektidega," ütles ta Postimehele.
Kui Kunda sadama omanik suudab leida investori, siis pole välistatud, et 2020. aasta paiku alustab laevaliiniga hoopis Sillamäe konkurent, kirjutas Postimees.
Loe lähemalt Postimehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele