• OMX Baltic0,00%269,67
  • OMX Riga0,1%874,69
  • OMX Tallinn−0,45%1 725,04
  • OMX Vilnius−0,38%1 040,88
  • S&P 5000,00%5 948,71
  • DOW 300,00%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001,15%8 243,16
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,35
  • OMX Baltic0,00%269,67
  • OMX Riga0,1%874,69
  • OMX Tallinn−0,45%1 725,04
  • OMX Vilnius−0,38%1 040,88
  • S&P 5000,00%5 948,71
  • DOW 300,00%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001,15%8 243,16
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,35
  • 27.04.18, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statistikas eestlaste Läti-reiside kasvu ei näe

Möödunud aastal Lätis käinud Eesti turistide arv märkimisväärselt ei kasvanud, pikemaks perioodiks reisinute arv hoopis langes.
Valkas asub alkoholipood Alko 1000.
  • Valkas asub alkoholipood Alko 1000. Foto: Andras Kralla
Läti statistikaameti andmetel külastasid eestlased Lätit 1,4 miljonil korral, mis on 2,7 protsenti enam kui aasta varem. Vähemalt üheks ööks jäänud Eesti turistide arv kukkus 27 protsenti 192 000 korrale.
Mäekõrguselt on üle Leedu turistide arv, Läti lõunapoolsest naaberriigist külastati riiki 2,7 miljonil korral, pikemalt jäi Lätti 300 000 leedukat, kuid seegi arv tegi aastaga läbi 20protsendilise kukkumise.
Kõigi turistide koguarv kasvas sealjuures Eestist ja Leedust märgatavalt enam — 13,7 protsenti.
Statistikaameti hinnangul jätsid 7,7 miljonit külastajat riiki igaüks 274 eurot reisi kohta ehk 60 eurot päevas. Valdav enamus — 71 protsenti pikemaks perioodiks jäänutest ööbis hotellides või hostelites.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele