Ettevõtja Indrek Rahumaale kuuluv European Lingerie Group AB omandas täna jõustunud tehinguga Prantsusmaa suurima luksuspesu müügile spetsialiseerunud veebipoe Dessus-Dessous.
- Indrek Rahumaa Foto: Andres Haabu
Prantsusmaal Lunelis asuv Dessus-Dessous on tegeleb luksuspesubrändide veebimüügiga, teiste hulgas Lise Charmel, Van De Velde, Simone Pérele, Felina ja Conturelle.
„Laienemine rahvusvahelisele online-pesuturule on meie jaoks strateegiline samm ja osa pikemajalisest plaanist luua moegrupp, kus nii disain, tootmine, brändid, turustamine kui ka online on kõik üheskoos. See on selles äris üsna unikaalne,“ kommenteeris Dessus-Dessous ostu ELG omanik Indrek Rahumaa.
Turuliider
Dessus-Dessous on juhtinud Prantsuse online-pesuturgu 2000. aastast saadik, veebipoe andmebaasis on 214 000 klienti. Dessus-Dessous' käive ulatus 2017. aastal 7,3 miljoni euroni, millest 70 protsenti tuli Prantsusmaalt. Lisaks Prantsusmaale on ettevõtte peamisteks turgudeks USA, Belgia, Inglismaa, Saksamaa, Sveits, Venemaa, Taani, Austraalia ja Holland. Ettevõttes töötab 31 inimest.
„Pole kahtlust, et moeäri liigub järjest rohkem veebi, see on üha enam nii ka luksuspesu puhul, mida seni sai osta peamiselt peenetelt kaubatänavatelt. Näeme Dessus-Dessous’is selles vallas suurt potentsiaali, on nad ju Prantsusmaal online turuliidrid, müües kümnete tuntud kaubamärkide hulgas ka meie enda Felina ja Conturelle tooteid,“ ütles Rahumaa.
„Samuti annab ettevõtte omandamine juurdepääsu reaalajas infole tarbijate eelistustest ja trendidest, mis omakorda aitab meil kogu grupi tegevust efektiivsemaks muuta,“ lisas Rahumaa.
Osapooled tehingu hinda ei avalikusta. ELG rahastas Dessus-Dessous ostu selle aasta veebruaris Rootsis korraldatud edukast võlakirjaemissioonist tekkinud vahenditega.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.