• OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • 23.07.18, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rikkis laev tõi ruhnlastele arvestatava kahju

Ruhnlased said kolm nädalat remondis olnud kiirkatamaraani Runö puudumise tõttu kahju ligikaudu 30 000 eurot, vahendas Ärileht.
Kiirkatamaraan Runö aastal 2015 Pärnu sadamas reisijaid peale võtmas.
  • Kiirkatamaraan Runö aastal 2015 Pärnu sadamas reisijaid peale võtmas. Foto: Urmas Luik, Pärnu Postimees/Scanpix
Vallavanem Jaan Urvet märkis Ärilehele, et kahju kompenseerimise taotlus esitatakse maanteeametile, kes esindab kui laevaühenduse tellijat majandusministeeriumi. Kahju kirjutatakse detailselt lahti, liialdusi ja väljamõeldisi vallavanema sõnul sinna nimekirja ei panda, lisas väljaanne.
Parvlaev Runö läks rikki enne jaanipäeva ning Ruhnul puudus kolm nädalat otsene ühendus mandriga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.10.24, 22:09
Töösuhtes puudub tingimusteta armastus
Kuigi töötame selleks, et suurendada heaolu, luua kindlustunnet endale ja lähedastele, võib tööpinge heaolu ja suhteid kahjustama hakata, kirjutab Tallinna Ülikooli õppejõuarenduse ekspert Katrin Aava.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele