Tallinna Linnatranspordi AS (TLT) otsib avalike suhete osakonna juhatajat, kandideerimissoovi saatmiseks on aega kuu lõpuni.
- Tallinna Linnatranspordi ASi uus juht Deniss Boroditš. Foto: Mihkel Maripuu, Postimees/Scanpix
TLT juhatuse esimehe Deniss Boroditši sõnul oodatakse ettevõttega liituma inimest, kes suudab kaasa minna pealinlasi teenindava suure ühistranspordiettevõtte uute arengusihtidega. „Me tahame end senisest rohkem positsioneerida Tallinna ja tallinlaste vajadusi arvestava avatud suhtlemisstiili ja linnaruumi arengutega arvestava ettevõttena, mille kommunikatsioon töötab laitmatult nii ettevõttelt avalikkusele kui ka ühistranspordi kasutajatelt ettevõttele. Pakume häid töötingimusi, võimalusi loovaks lähenemiseks, avaraid eneseteostuse võimalusi ja headele töötulemustele vastavat konkurentsivõimelist palka,“ lisas Boroditš.
TLT avalike suhete osakonna juhi kohale kandideerijalt eeldatakse soovi seista Tallinna ühistranspordi hea maine eest, väga head eesti keele ning head inglise ja vene keele oskust kõnes ja kirjas, väga head väljendusoskust kõnes ja kirjas ning vähemalt kolme aastast töökogemust meedias, kommunikatsiooni valdkonnas või turunduses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Värskelt Tallinna Linnatranspordi ASi (TLT) juhina tööle asunud Deniss Boroditš peatas sisejuurdluse ajaks ettevõtte haldusteenistuse direktori Toivo Moorastiga töösuhte ning prokuratuurile esitati kuriteoteade.
Eelmisel reedel korraldas Tallinna linnavalitsus kriisikoosoleku, et arutada võimalikke stsenaariume juhuks, kui MRP Linna Liinidel asjad hapuks peaksid minema, kirjutas Postimees. Bussiveofirma ise paanikaks põhjust ei näe.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.