Maailm liigub digitaalse ajastu teise faasi, kus vahendajate, sealhulgas pankade roll plokiahela ning tehisintellkti pakutud efektiivsuse tõttu väheneb. Seejuures pole aga karta inimmõistuse tähtsuse marginaliseerumist, leiti Helsingis Nordic Business Forumil.
- Robot tervitab külalisi Hannoveri CeBIT messil. Foto: EPA
„Digitaalse ajastu esimeses faasis pöörasime tähelepanu sellele, et keegi ei varastaks interneti teel antavaid hääli või ülekantavat raha,“ alustas meediateoreetik Don Tapscott oma ettekannet. „Kindluse saamiseks vajasime vahemehi, kelleks on pangad, krediidiasutused, aga ka sotsiaalmeediaplatvormid, kes kontrollivad ja salvestavad andmeid,“ lisas Tapscott.
Seotud lood
Selleks, et nii tööl kui eraelus produktiivne olla, tuleb Nordic Business Forumil esinenud ekspertide hinnangul järgida lihtsaid reegleid – panna paika oma töö- ja puhkeaeg ning õppida tundma enda isikuomadusi, et tugevusi ja nõrkusi enda huvides tööle panna.
Suurim viga, mida juhtimisel saab teha, on allutada töötajad liigsele kontrollile, leidis London Business Schooli direktor Gary Hamel Helsingis Nordic Business Forumil.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.