Valminud Rail Balticu Eesti territooriumile jääva lõigu eelprojekti kohaselt on trassi maksumuseks 1,6 miljardit eurot, mis on ligikaudu 18 protsenti enam kui kolm aastat tagasi koostatud eskiisis.
- Rail Balticu Eesti koordinaator Kristjan Kaunissaare Foto: Raul Mee
Kui lähtuda eeldusest, et püsib Euroopa Liidu 85-protsendiline kaasrahastus, prognoositakse projekti Eesti osa omafinantseeringuks nüüd kokku 318 miljonit eurot. Seni on projekti eest Eesti omapanusena eraldatud 40 miljonit eurot. Euroopa Liit on projekti seni toetanud 188 miljoni euroga.
Eelprojekt on varasemast suurema detailsusastmega ning võimaldab sisuliselt alustada ehitushangetega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.