• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • 22.10.18, 12:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fazer Eesti juht toetab hinnakampaaniatest loobumist

Fazeri juhi Meelis Tamme sõnul võib Prisma plaan kaotada kollased hinnasildid tunduda küll kliendivaenuliku sammuna, kuid tegelikult on tegu nii põllumeeste kui ka toidutootjate suhtes väga vastutustundliku initsiatiiviga, teatas ettevõte.
Fazeri pagaritööstus
  • Fazeri pagaritööstus Foto: Liis Treimann / Postimees / Scanpix
Prisma ostuosakonna grupijuht Tõnis Tomingas rääkis eelmisel nädalal teemaveebile kaubandus.ee, et nad soovivad pakkuda oma klientidele püsivalt soodsaid hindu ning nende soov oleks tulevikus üldse kollased hinnasildid ehk kampaaniad kaotada.
„Pagaritooted on sageli vahend, mille kampaaniahindadega meelitatakse tarbijad kauplusesse. Nimelt tuleb tervelt kolmandik kogu pagaritoodete kategooria müügikäibest allahindlustest,“ ütles Tamm.
„Leiva-saia hinna ehk 1–2 euro sisse peab mahtuma lisaks tavapäratult kõrgele käibemaksule ka sadade inimeste töö ja pühendumine, mille osas ei tohiks nii kergekäeliselt allahindlusi teha. Paarkümmend senti hinnaalandust on tarbijale märkamatu summa, kuid tootjad, kes tahavad investeerida nii oma töötajatesse, masinaparki kui ka uute innovaatiliste toodete turule toomisesse, tunnevad neid kärpeid teravalt,“ kinnitas Tamm, kelle sõnul ei teinud erakordselt kuum ja kuiv suvi viljakasvatajate elu sugugi lihtsamaks.
Tema kinnitusel ei ole tarbija juhindumine odavamast hinnast sugugi paratamatus, mille tingib kõrge hinnatundlikkus – pigem tuleb tarbijakäitumist kujundada ja kollase sildi ihalus välja juurida.
„Viimaste Nielseni uuringute kohaselt oli kevadel Eesti tarbija suurim mure mitte majandus või toidu- ja kütusehinnad, vaid nende tervis. Me näeme, et tarbija on tegelikult valmis maksma kõrgema lisandväärtusega toodete eest ka kõrgemat hinda,“ sõnas Tamm.

Seotud lood

Uudised
  • 20.10.18, 10:18
Prisma tahab kollased hinnasildid kaotada ja avada 10 uut poodi
Prisma ostuosakonna grupijuht Tõnis Tomingas rääkis, et nende soov oleks tulevikus kollased hinnasildid ehk kampaaniad kaotada, nelja aastaga on kavas avada Tallinnas ja selle läheduses kümme uut kauplust.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 13:20
Kuidas tehisintellektiga saavutada selge konkurentsieelis?
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele