• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,75%38 310,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,75%38 310,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • 21.11.18, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tippidufirmad lähevad maksudega vanast ettevõtlusest mööda

20 suurima start-up-ettevõtte tööjõukulud on 37 protsenti suuremad kui 20 suurema tööstusfirma tööjõukulud, numbritena siis 2,2 miljonit eurot 1,6 miljoni vastu, leidsid kiirendifondi Superangeli analüütikud kolmanda kvartali tulemusi uurides.
Müügitarkvara pakkuva Pipedrive'i kontor Tallinnas.
  • Müügitarkvara pakkuva Pipedrive'i kontor Tallinnas. Foto: Andres Haabu
Kõige suuremate start-up’idest tööjõumaksude maksjate nimed on üldiselt tuntud – need on Transferwise, Pipedrive, Taxify, Starship Technologies ja Cleveron.
Tööjõumaksude tabeli viis kõige suuremat maksjat annavad tabeli maksudest 60 protsenti. Siin on kontsentreeritus palju suurem kui tööstusettevõtetel, kus tabeli viis suuremat annavad 41 protsenti kõigi tabelis olijate tööjõumaksudest.
Start-up'ide tööjõumaksude maksjate TOP20 jõudis kolmandas kvartalis kaks uustulnukat, need on juhtimistarkvara pakkuv Scoro Software ja väikseid tööotsi vahendav GoWorkaBit Estonia.
Suuremad tööjõumaksude kasvatajad on aastaga olnud Taxify 308 protsendiga ja fintech’i ettevõte Fiizy 235 protsendiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele