Soome laevandusettevõte Eckerö Line on sõlminud eellepingu uue kaubalaeva ostmiseks, mis alates juunist alustab liiklemist Tallinna A-terminalist Helsingi Vuosaari sadamasse.
- Eckerö Line'i alus Finlandia Foto: Postimees/Scanpix
„Me näeme Tallinn-Helsingi liinil suurt potentsiaali ja tahame osaleda selle arengus,“ ütleb Eckerö Line'i tegevdirektor Taru Keronen, lisades, et Eckerö kaubaveoste arv on viimastel aastatel kiiresti kasvanud ning üha rohkem kliente läheb kas Soome või Eestisse autoga.
Keroneni sõnul on Vuosaari kaubasadama sihtpunktiks valimine võimalus reisijale jõuda soovitud sihtkohta Soomes nii, et on võimalik vältida Helsingi kesklinna liiklust. "Nii Vantaa lennujaam kui ka eestlaste seas populaarne IKEA kaubamaja on Vuosaari sadamale väga lähedal,” lisas Keronen.
Soome lipu all liiklev laev võtab lisaks lastile peale ka autoga reisijaid, laev võtab peale 366 reisijat ning autotekil on 2000 liinimeetrit. Koos MS Finlandiaga pakub Eckerö ühtekokku 10 väljumist päevas.
Laev on maikuus Eestis dokis ning alustab sõite Tallinn-Helsingi liinil juunis. „Uue laeva liinile toomine tähendab umbes 80 uut töökohta Soomes ja Eestis,” lisas Taru Keronen.
Laeva omanik on Eckerö Line’i emaettevõte Rederi Ab Eckerö, kellelt laev renditakse. Alus ehitati 2000. aastal Hispaanias ning viimati sõitis see liinil Liverpool - Dublin. Uus laev sõidab Tallinnast Helsingisse ja tagasi kaks korda päevas ning sõit kestab kolm tundi. Laeva nimi avaldatakse pärast registreerimist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.