• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,64%38 270,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,64%38 270,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • 21.05.19, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postimees Grupp otsustas kvaliteedilt kokku hoida

Kanal 2 uuriv telemagasin "Radar" lõpetab selle hooajaga tegevuse – Postimees Grupi hinnangul on tarvis muuta telekanal ellujäämiseks täielikult meelelahutuslikuks.
“Kulusid on kõige lihtsam kokku hoida sealt, kus need on kõige suuremad,” ütles Postimees Grupi juhatuse esimees Andres Kull.
  • “Kulusid on kõige lihtsam kokku hoida sealt, kus need on kõige suuremad,” ütles Postimees Grupi juhatuse esimees Andres Kull. Foto: Jassu Hertsmann
“Kulusid on kõige lihtsam kokku hoida sealt, kus need on kõige suuremad,” ütles Postimees Grupi juhatuse esimees Andres Kull ning vihjas sellega tõsiasjale, et kõige kulukam on just uuriv ajakirjandus. Samas kinnitas ta, et kogu Postimees Grupi uuriva toimetuse pealt kokku hoidma ei hakata.
Kulli meelest on tõsisem ajakirjandus televisiooni mõistes koondunud nüüd Eesti Rahvusringhäälingusse. "Kommertstelevisiooni turule ei ole jäänud seda reklaamiraha alles enam, mis on ju ka meie ainuke tuluallikas. Kõike ei saa endale lubada,” rääkis Kull.
Saate "Radar" meeskond.
  • Saate "Radar" meeskond. Foto: Kanal 2
Meediainimesena oli tal kahju, et kvaliteetsaade tuleb asendada meelelahutuslikuma osaga. “Paraku on see reaalsus. Ütleme nii, et kui klassikaline muusika ehk kvaliteet panna nii-öelda isemajandamise peale, siis ega temast ka ju palju järgi ei jääks,” tõi Kull võrdluse. Kulli hinnangul on televisioon üldiselt muutuste tuules ja need arengud ei ole alati kõige positiivsemad.
Kull tunnistas, et majandustulemused ei ole neil praegu kiita, kuid on näha paranemise märke. “Selleks tuleb edaspidigi ratsionaalne olla,” märkis Kull ja ei soostunud avaldama kokkuhoidude suurusjärke.
Ka konkurentidel on kahju
Saate meeskond sai saate sulgemise uudisest teada vahetult enne asja avalikuks tulemist. Praegu pole veel selge, mis telenägudest edasi saab. Kull kinnitas, et mõnele neist tehakse kindlasti ettepanek jätkata mõnes teises Postimees Grupi toimetuses.
Ekspress Grupi juhatuse esimehel Mari Liis Rüütsalul on "Radari" lõpetamisest kahju, sest tema arvates oli tegemist väga hea saatega. “Vaatajanumbrid olid ju ometi kobedad. Ega meil Eestis meediamajasid üleliia ei ole ja konkurents on alati hea. Kahtlemata kurb, et selline väärt saade kinni pannakse,” rääkis Rüütsalu.
Kuigi Ekspress Grupil ei ole telekanalit, tunnistas ka Rüütsalu, et uuriva ajakirjanduse tegemine on mõnevõrra kulukam, kuid see-eest vajalik, et olla tõsiseltvõetav. Puhtalt meelelahutuslikuks minna pole neil näiteks mitte kunagi arutusel olnudki.
Rüütsalu lisas, et eks nüüd jääb siis nende meediamajale suurem võimalus teha rohkem kvaliteetset sisu ja uurivat ajakirjandust. Sealjuures ütles Rüütsalu, et tõenäoliselt sellised väärt inimesed, nagu Radari meeskond, turul tööta ei jää.
“Radar” läks esimest korda eetrisse 2014. aastal. Saate viimane osa jõuab vaatajateni 18. juunil. Saate formaadi looja on Marii Karell, kes lahkus ootamatult “Radari” meeskonnast eelmise aasta kevadel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele